Jump to content

Hittade en ny svensk hemsida! om GTA IV


warclaw92
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Skön smygreklam för din egen sida där, warclaw92. Synd bara att man gråter så fort man läser ett ord av det som står, det är helt seriöst så illa att någon som nyss lärt sig skriva skulle göra det bättre.

Men visst vore det najs med en seriös GTA-sida på svenska, jag ser dock tyvärr inte den potentialen där..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser väldigt amatörmässigt gjord ut, och grammatiken ser ut att komma från en 5:e-klassare med ett saftigt IG i Svenska A :naughty:

Men bortser man från det så skulle jag faktiskt kunna säga: "Se på fan! Vi behöver en ny svensk GTA-sida som postar nyheter"

... men det gör jag inte :naughty:

Ehh, dom har inte Svenska A i femman, du har det inte ens på grundskolan :naughty:

Edit: Justja, sidan var inte så bra heller, skaffa en snyggare design och en person som kan det svenska språket...

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker den har cool design XD

Ja, men nu är det ju annan design än när jag tittade förut. Som den är nu är den ju riktigt underbar med en naturlig blandning av orange, grönt, grått och svart. Snygga gråa rutor i bakgrunden också som inte alls har för hög opacitet för att vara snygga. Glöm inte bort hur snyggt den vita texten smälter in i den gröna bakgrunden så att man knappt ser den, fett coolt!!1!!1!11! Bannern är klass rätt igenom också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi på GTA IV.SE.NU Lyssnar in denna låt just NU! Tja det händer mycket på siten. Vii ber om förlåt att det kommer mycket popups men efter jul så har vi ett riktig webbhotel! men just nu så lyssnar vi in denna låt!.

Busta Ryhmes->Arab money

Jaha... :lol:

OMG, SLUTA KNULLA DET SVENSKA SPRÅKET! :D

:(

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Misslyckat javisst! :)

Sidan borde förbättras med följande:

-Design

-Språkinnehåll

-Bättre källhänvisning

-Sätt att kontakta dem på.

Jag som jobbar på denna Sida hetter dawwe du kan kontakta mig på email eller något annat sett msn

Ja! Man kan kontakta honom på det sättet, eller kan man? Han har inte upp

någon email skriven. Så det kan vara lite svårt. Går inte överhuvudtaget

att lämna någon information på sidan.

-Adressen är inte så kul heller, eller kul är den väl, Men dålig.

gtaiv.se.nu och sidan heter gtaiv.sajt.org *FNIZZ*

Hej som jag sa förut så efter Jul kommer vi få ett riktigt domän namn och adress Vi ber hemst mycket om ursäkt för att det kommer popups på sidan XD Om du har någon nyhet? Varför ej tipsa XD jag har oxå gjort några gta iv videos som kommer upp här XD

Dom ligger i länken Video arkivet!

Lite renare nyheter skulle också vara bra, och nu till det här om att tipsa igen,

det finns inget sätt att tipsa på!

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...