Jump to content

Hittade en ny svensk hemsida! om GTA IV


warclaw92
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Klart som korvspad att sidan är seriös! Annars hade de väl haft med mer ironi och uppenbara skämt på sidan, inte bara felstavning. That's my theory.

Tragiskt att en 16 åring, om nu Venom har rätt, stavar så här illa. Är det skolans fel? Själv tror jag inte det. Warclaw är nog bara väldigt slö i skolan :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart som korvspad att sidan är seriös! Annars hade de väl haft med mer ironi och uppenbara skämt på sidan, inte bara felstavning. That's my theory.

Tragiskt att en 16 åring, om nu Venom har rätt, stavar så här illa. Är det skolans fel? Själv tror jag inte det. Warclaw är nog bara väldigt slö i skolan :w000t:

Antingen det, eller ljuger han om sin ålder, och är egentligen 10.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart som korvspad att sidan är seriös! Annars hade de väl haft med mer ironi och uppenbara skämt på sidan, inte bara felstavning. That's my theory.

Tragiskt att en 16 åring, om nu Venom har rätt, stavar så här illa. Är det skolans fel? Själv tror jag inte det. Warclaw är nog bara väldigt slö i skolan :mellow:

Det är ju dock inte bara stavningen som indikerar att sidan är oseriös. Titta på designen... :P

Edit: Kolla även denna "nyhet":

"Det ryktas om att GTA5 kan komma att släppas 2011.? eller 10

"Vi säger inte nej, det är bara alldeles för tidigt att tala 2010, särskilt GTA 2010."säger en av utvecklarna av spelet vad system kraven kommer att vara är ej fast ställt än men mer info kommer att läggas in här så snabbt vi vet något. Jag hoppas att dom kommer att dra ner Systemkraven lite ! "

Där förstår man att det är en oseriös sida.

Redigerad av kzR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju dock inte bara stavningen som indikerar att sidan är oseriös. Titta på designen... :P

Edit: Kolla även denna "nyhet":

"Det ryktas om att GTA5 kan komma att släppas 2011.? eller 10

"Vi säger inte nej, det är bara alldeles för tidigt att tala 2010, särskilt GTA 2010."säger en av utvecklarna av spelet vad system kraven kommer att vara är ej fast ställt än men mer info kommer att läggas in här så snabbt vi vet något. Jag hoppas att dom kommer att dra ner Systemkraven lite ! "

Där förstår man att det är en oseriös sida.

Sidan är ju visst seriös? Vem spenderar så mycket tid för att göra en oseriös? Så har han nu gjort en ny sida. Failar säkert när det går o gå in på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja kollade runt och hittade denna nyöppnade sida! XD

http://gtaiv.se.nu/

tja nu har vi fixat lite på den och byt domän och design!

http://gtanyheterna.info.se/ KOLLA IN VÅRAN NYA SIDA !

I första posten så har du "hittat" sidan, i den andra så är det din sida. :P

Kul att någon försöker iallafall. :mellow:

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Website Under Review

You see this page, because the system administrator of 000webhost.com is currently checking this website for malicious content. This redirect will be removed once we will finish manually checking all files on this account. As far we check over 100 websites, it can take about 2-4 hours to complete. If you are the owner of this website, you will get email confirmation once it's done. If you are a visitor - please come back later.

Waddafuuk? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Website Under Review

You see this page, because the system administrator of 000webhost.com is currently checking this website for malicious content. This redirect will be removed once we will finish manually checking all files on this account. As far we check over 100 websites, it can take about 2-4 hours to complete. If you are the owner of this website, you will get email confirmation once it's done. If you are a visitor - please come back later.

Waddafuuk? :P

Så står det för mig också. Och jag som var så sugen på att se hur de hade fixat till sidan :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...