Jump to content

Hittade en ny svensk hemsida! om GTA IV


warclaw92
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Okej, vi har alla sett sidan och vet vart den kommer ta vägen. Och med tanke på hur mycket spam det är i den här tråden så visste ni nog också ändå från början vad som skulle hända med tråden, det finns inte en chans att den här topicen klarar sig över minimigränserna. Tack och hej.

Och till alla som får för sig att starta en ny GTAsida, har jag lite tips. För det första, se till att det är ett antal personer som är inblandade. Ensam är långtifrån stark, även om man har hur goda kvaliteter som helst. För det andra måste ni ha väldigt goda kunskaper inom både svenska och engelska för att folk över huvud taget ska orka läsa era texter, man pallar inte hundra stavfel per inlägg och tarvliga utropstecken i var och varannan mening. För det tredje - finns intresse och läsare över huvud taget? Jag vet att bra sidor kan gå i stöpet om läsarskaran minskar rejält eller är liten - tänk då på hur det är med dåliga sidor?

Tills ni lyssnat på dessa råd föreslår jag att ni ligger lågt med att starta trådar om nystartade hemsidor nu när hela nyhetshypen svalnat rejält sen spelet släpptes (för åtta månader sen till och med). Det är bara tröttsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...