Jump to content

Bild på det utanför ditt fönster.


Vice.
 Share

Recommended Posts

Om jag någon gång är i Linköping så ska jag faen i mig leta upp det där torget. :P

Och är det vinter ska jag skriva i snön "Hej Kebap!"

Oooh.. tack för idén..

Kebab bli inte förvånad om det står "Helloj Kebabnisse!" på torget någon utav kommande dagar :(

Jag måste nämligen in till stan och slipa skridskor innan Torsdag :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jupp. Alla hus ser likadana ut :P

Nämen. Ja. Dä ä Oöyd.

Och positionen finns ganska exakt utmärkt på karta nån sida bak. Dock ej där hakkorset var.

Jo fast har man åkt förbi där ungefär 2 gånger om dagen i 6 år så ser man ju ändå vissa skillnader :(

Utanför mitt fönster ca. 13:00 24 November

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är vid markgatan (parallellt med storgatan bakom ica och det). Då bor du granne med han polisen som klipper sin gräsmatta ungefär varje dag, i minimala shorts och bar överkropp (kanske inte på vintern). Eller är det din pappa, det vore ju festligt?!? !? :blink:

Hehe, stämmer bra det. Jag kan försöka knäppa en bild på polisen. Men ni får nog vänta tills februari för det är då han tar av sig. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trelleborg, Skåne 27/11-08 - 16:00

Untanför Balkongen:

th_DSC_0087_1065064_0.jpg

th_DSC_0089_1065064_1.jpg

Utanför Mitt rum:

th_DSC_0090_1065064_2.jpg

th_DSC_0091_1065064_3.jpg

Min bror har ungefär samma view utanför sitt fönster, han har rum precis till höger så ja ungefär samma. Sedan köket har vi samma view som från balkongen, lite mer centrerat över gården dock.

Dom har gjort om vår gård också så därför kan det på vissa ställen se lite, ofärdigt ut, dom är inte riktigt klara :blink: Innan var gården super ful, nu ser den fin ut =)

Men tyvärr så försvann våran fina snö igår :lol: Hata regn!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...