Jump to content

Lite frågor...


Renard
 Share

Recommended Posts

Snart har jag IV i min hand! Men tills dess, här är lite frågor:

1. Hur många arkadspel finns det i IV som man kan spela?

2. Kan helikoptrar följa efter en in i tunnlar? (Har läst detta men tvivlar)

3. Kan man se hur folk blir rånade på gatan?

4. Kan man besöka banken innan man rånar den för att se hur det ser ut + planera lite innan?

Kommer nog på fler frågor sen, återkommer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snart har jag IV i min hand! Men tills dess, här är lite frågor:

1. Hur många arkadspel finns det i IV som man kan spela?

2. Kan helikoptrar följa efter en in i tunnlar? (Har läst detta men tvivlar)

3. Kan man se hur folk blir rånade på gatan?

4. Kan man besöka banken innan man rånar den för att se hur det ser ut + planera lite innan?

Kommer nog på fler frågor sen, återkommer!

1. Ett? Minns inte.

2. Nej.

3. Nej, däremot kan man se poliser jaga rånare, arrestera honom och skicka iväg honom i en polisbil.

4. Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om detta blev rätt tråd, men för er som har xbox 360 och inte har den nya dashboard uppdateringen så kontakta mig via PM. Det blir som ett helt annat spel! :)

Grejen är att du kan spara spelet till HDD:n men måste dock har skiva i vid uppstart. Men 360 blir helt tyst, det är ljuvligt. Svårt att förklara i en text hur över exalterad jag är men det är helt sjukt! Allt blir bättre, men människor på gatan, mindre lagg. Inge fördröjningar, bättre bilfärder ALLT<3

Enda nackdelen med nya uppdateringen är att du inte kan koppla upp dig på live förrän den 19:e november då den officiellt släpps, men om ni måste så går det att bara ta bort den nya uppdateringen via inställningarna i 360. Sen har ju dashboarden ett helt nytt utseende också för er som inte vet. Så j*kla mycket bättre :D

Ni får gärna föra vidare denna info i en tråd eller liknande om ni "högre" personen så önskar, så fler kan ta del av detta :P

Peyz / Criille

Nej, det blev det inte. Jag flyttar ;)

Hahaha, din jävla tölp. Hur fan lyckas man spoila ett uppdrag efter en edit och spoilertags?

Sant. Jag editerade, men säg till lite snyggare nästa gång.

Är det sant att folk börjar gråta och ropa på hjälp om man "plågar" dem genom att skjuta dem i benen?

Japp :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går. Man kan tyvärr inte kontrollera Niko inne i liften, utan den fungerar likadant som tunnelbanan.

Går det även att hoppa upp på taket till liften?

Nu kom jag på en annan fråga: Kan man "trainsurfa"? Alltså stå på tunnelbanetaket utan att slå i tunnelöppningar som i SA?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går det även att hoppa upp på taket till liften?

Nu kom jag på en annan fråga: Kan man "trainsurfa"? Alltså stå på tunnelbanetaket utan att slå i tunnelöppningar som i SA?

Din första fråga har jag inte svar på, men tvåan vet jag att det inte går. När tåget har åkt ett par meter så ramlar man av, och det gäller även bilar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...