Jump to content

Bilkörning och körkortssnack


Kebab
 Share

Recommended Posts

V70 kan vara kul. Även om dom driver i fel ände. :D Väldigt sköna bilar, och sätena är som vanligt i Volvo - Bland dom skönaste som finns. Om inte dom skönaste. ;)

Vilken motor vart det?

2.4 diseln, 175 hk tror jag det är. Tyvärr automat, men hyfsat skön att köra ändå. Är typ den 7-8'e V70'n jag kör och måste säga att jag börjar gilla den nya modellen, även om de kunde gjort panel och knappar lite snyggare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2.4 diseln, 175 hk tror jag det är. Tyvärr automat, men hyfsat skön att köra ändå. Är typ den 7-8'e V70'n jag kör och måste säga att jag börjar gilla den nya modellen, även om de kunde gjort panel och knappar lite snyggare.

Så stora bilar ska ju vara automat. :D

Jag tycker att Volvo har lyckats bra med den nya modellen. Visst är den inte jättetuff utanpå, utan lite okej styling, men interören är både mysig och ombonad. ;)

Hur kan det komma sig att du har kört så många V70s?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så stora bilar ska ju vara automat. :D

Jag tycker att Volvo har lyckats bra med den nya modellen. Visst är den inte jättetuff utanpå, utan lite okej styling, men interören är både mysig och ombonad. ;)

Hur kan det komma sig att du har kört så många V70s?

Det tycker jag icke! När jag kör bil vill jag göra det med allt vad det innebär, hatar bilar med för mycket finesser och inte minst att "slippa" växla.

Farsan är inne på sin 3'e och har hyrt en, sedan har han 3 jobbarkompisar med V70 som jag har lånat. (Har kört dagsturer i stan med en av de och ~80 mil vardera med de andra två, så inte bara provkört).

7 blev det :D

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ha.

http://www.blocket.se/alvsborg/Buick_Skyla...m?ca=11&w=3

Suger att vi inte har plats :D

--

Övningskörningskurs 10:e Oktober, nice att ha det avklarat. Någon som vet om man kan skicka in papprena innan man fyllt 16?

Bara att sicka in!

Edit: för att snoka in lite på automat! Körde en lastbil med automat förra veckan, RIKTIGT mysigt! lyxigt och bekvämt, dock föredrar jag fortfarande ranche(?) Lådor.

MEN ska man ha automat så ska man jobba med det, alltså köra taxi/buss/lastbil, arnars är det bara tråkigt enligt mig!

Redigerad av Nik.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hööhöö, kille med motorcykel krashade här utanför nyss. Tydligen första turen, ny fin sportig motorcykel och ställ, han kom körandes i 110-150 här i villaområdet, när han skulle bromsa så var inte däcken uppvärmda så de slutade med att han kanade över gatan och rakt in i våran trottoar. Snubben såg ut att klara sig, kunde gå och allt, men motorcykeln och stället är trashad, gg att få ut nått på försäkringen.

pew

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...