Jump to content

Festivaler '09


Tweak
 Share

Recommended Posts

Jag har aldrig hört namnet.:o Berätta för en oinvigd! :rolleyes:

Jag är inte jätteinsatt i deras musik, men det är synt/electro/pop/punk band från Tyskland, rätt stora på 70-80-talet, mer vet jag faktiskt inte om dom, dom har ett par låtar som man känner igen, som har vart med i lite filmer och serier.

En perfekt bokning för Arvika men var säkert inte ens på läpparna på andra festivalers bandbokare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

JAAA! Crystal Castles till Emmaboda. "Såg att Crystal Castles ligger på Monstera. Ni vet vad ni ska göra." skrev jag 10:48 idag, och i eftermiddag släppte de

Crystal Castles

Nordpolen

Markus Krunegård

Parken

Joel Alme

Navid Modiri & Gudarna

Fantastiskt! Nu är jag lycklig.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Thåström

Timbuktu

Crystal Castles

Frida Hyvönen

Fatboy

Ossler och Two White Horses till storsjöyran.

Haha, jag ringde en vän och sa "Crystal Castles kan bli det här årets Justice, om än mindre" och tydligen var de sugna att dela på ett band igen. Kul, det där samarbetet, känns som att de lockar så olika målgrupper att det inte spelar så stor roll om de delar på ett internationellt band. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag ringde en vän och sa "Crystal Castles kan bli det här årets Justice, om än mindre" och tydligen var de sugna att dela på ett band igen. Kul, det där samarbetet, känns som att de lockar så olika målgrupper att det inte spelar så stor roll om de delar på ett internationellt band. :teehee:

Haha, tänkte ungefär samma sak att dem har nått gömt sammarbete, typ.

Jag vill ändå till emmabond, men får se om jag tar mig ditt =>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detektivbyrån till Arvika.

*Sen edit* En levande legend är ju klar för Sweden Rock för tusan, Johnny Winter, han tillhör den där skaran av musiker som kan gnida en gitarr på det där speciella sättet, för er som inte vet men han är, kolla upp hans gig från Woodstock 69.

Bara att få se honom skulle vara värt entrèpengen.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Heart Strings till Hultsfred.

Senare idag ska Siesta! ha sitt första bandsläpp och de hade en del roliga akter förra året. Ska bli intressant.

Adept

Anna Maria Espinosa

As In RebekkaMaria [DK]

Cult of Luna

Dúné [DK]

Eldkvarn

Frida Hyvönen

herbrightskies

I are droid

Kleerup

Markus Krunegård

Nordpolen

Parken

The (International) Noise Conspiracy

Tiger Lou

blev det till Siesta. Riktigt bas-släpp, alla artister kommer med 99% säkerhet vara på många andra festivaler i sommar.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Heart Strings till Hultsfred.

Senare idag ska Siesta! ha sitt första bandsläpp och de hade en del roliga akter förra året. Ska bli intressant.

Adept

Anna Maria Espinosa

As In RebekkaMaria [DK]

Cult of Luna

Dúné [DK]

Eldkvarn

Frida Hyvönen

herbrightskies

I are droid

Kleerup

Markus Krunegård

Nordpolen

Parken

The (International) Noise Conspiracy

Tiger Lou

blev det till Siesta. Riktigt bas-släpp, alla artister kommer med 99% säkerhet vara på många andra festivaler i sommar.

OMG.

Vart ligger Siesta, vad kostar en biljett dit och är det långt från Norrland? >:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...