Jump to content

Festivaler '09


Tweak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Maia Hirasawa till Hultsfred. Har inte lyssnat särskilt mycket på henne, men skulle gå på hennes spelning bara för hur söt hon är.

Åh, hennes 'Though, I'm Just Me' tycker jag du borde kolla in. Ap-coolt skivomslag, och hela skivan bara andas braighet. Ioförsig blir jag inte lika betuttad och pirrig som man kan bli av bra musik när jag lyssnade igenom den idag som jag blev för ett och ett halvt år sedan. Men den är fortfarande bättre än det mesta.

maia-hirasawa-though-im-just-me_1066840_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med, den har hittills varit riktigt tråkig. Igår presenterade de festivalhistoria. Finns på wikipedia och alla andra festivaler har det redan..

Vilken svensk festival tror ni lyckas boka The Killers? Hultsfred, Arvika eller någon Lugerägd festival? The Killers är inte för dyra för Rockparty längre, i alla fall, och lär inte vara för Arvika heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med, den har hittills varit riktigt tråkig. Igår presenterade de festivalhistoria. Finns på wikipedia och alla andra festivaler har det redan..

Vilken svensk festival tror ni lyckas boka The Killers? Hultsfred, Arvika eller någon Lugerägd festival? The Killers är inte för dyra för Rockparty längre, i alla fall, och lär inte vara för Arvika heller.

Dom passar ju bäst på Hultsfred och tror att dom ligger högt upp deras önskelista, listan som publiken fick göra toppar dom ju, det som talar för det är väl att dom ev redan kommer på en europaturne under våren.

Men ett band som jag tror Arvika kommer norpa är Glasvegas (inget jag kanske skulle se, men ändå). Ska förövrigt boka biljetter till Arvika vid nästa löning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arvikas lucka var en livsstidsbiljett!

Deras 10 mest önskade band är

1. Daft Punk

2. The Killers

3. Muse

4. The Knife

5. Arctic Monkeys

6. Coldplay

7. In Flames

8. Justice

9. Placebo

10. Psyclon Nine

vore inte helt fel om de plockade några av dem.

YA RIGHT

Dessutom kommer varken Daft Punk, Justice eller Knife turnera i år vad jag har förstått.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom passar ju bäst på Hultsfred och tror att dom ligger högt upp deras önskelista, listan som publiken fick göra toppar dom ju, det som talar för det är väl att dom ev redan kommer på en europaturne under våren.

Men ett band som jag tror Arvika kommer norpa är Glasvegas (inget jag kanske skulle se, men ändå). Ska förövrigt boka biljetter till Arvika vid nästa löning.

The Killers vore verkligen drömbokning för Hultsfred. Ibland glömmer jag hur mycket de drar - känns som att nästan alla mina vänner skulle vilja åka om de kom. Även de som inte är skilt musik/festivalintresserade. Jag tror Hultsfred får The Killers, Arvika MGMT och någon Lugerfestival Glasvegas.

Vilken lista? :wub: Den man röstade på? Var kan man se den?

Timbuktu till Hultsfred. Helt ok.

Helt ok. :o

Dessutom kommer varken Daft Punk, Justice eller Knife turnera i år vad jag har förstått.

Samma här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...