Jump to content

Festivaler '09


Tweak
 Share

Recommended Posts

Shit vad snabb du är! Jag fick ett press-mejl från Håkan för tre minuter sedan, och trodde att de utskicken på något sätt skedde först. Får man fråga vad du har för källa? Inte på något sätt för att jag försöker bräcka dig till att vara nyhetsbringare (du gör ett grymt bra jobb med festivaltråden (Y)), men mest av nyfikenhetsskäl.

Haha! Jag tänkte skriva igårkväll att de förmodligen var klara eftersom det har ryktats en massa om det - en kille startade tråd på Flashback om att han pluggar i samma hus som Rockpartys kontor och någon där pratat för högt i telefon om att Killers var klara, och andra människor har skrivit "Jag vet att de är klara men kan inte säga mer än så". Men 08:58 gick jag in på Rockpartys hemsida som var borta, bara helsvart bakgrund och sen stod det The Killers. www.rockparty.se

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bra boking med The Killers, och inte så otippad, det är väl egentligen det enda bandet som det har ryktas om, eller har jag fel? så det ska bli intressant och se vad resten av deras headliners blir.

Nine Inch Nails borde ju komma till Europa under sommaren, men en spelning på Hultsfred tror jag dock inte att det blir, där ligger WTAI eller kanske Arvika bättre till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...