Jump to content

Mål du vill uppfylla innan du dör


svamp i skogen
 Share

Recommended Posts

Jag kan följa med! Är lika fascinerad av filmen och boken som du verkar vara, faktiskt.

Fuskedit: Jaha..

Du ville åka ensam...

:confused:

Visst går det att åka fler, inga problem. Men då gäller det ju att alla är inställda och vill uppleva samma saker för att inte resan ska bli som en vanlig semester med polarna i stort sätt. Skulle jag ta med mina IRLs skulle det aldrig funka, då skulle det bli en hel del drickande och vi skulle genast söka oss till närmsta stad, och der kan jag ju göra när jag vill, jag vill göra något som man inte kan göra varje dag.

Eftersom du verkar vara lika fascinerad så är det nog ingen fara, men tycker resan förlorar sin charm lite och även själva poängen med den. För det finns nämligen ett citat från boken/filmen som jag valt att sträva efter, "Ultimate Freedom". Den känslan tror jag är rätt svår att uppnå om man är fler, eftersom någon av oss måste följa vad den andra vill någon gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Kom på tre till.

1. Klara hela GTA1.

2. Klara hela Starcraft + Brood War.

3. Klara hela Warcraft 2 - The Tides of Darkness + Beyond The Dark Portal.

Kommer inte ihåg om jag skrivit dem förr, men nu ska jag lägga mig så jag tänker inte kolla. Körde lite GTA1 häromdagen och farao vad det är svårt, men det är inte omöjligt. Det SKA gå, och det SKA göras!! ^_^:naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på tre till.

1. Klara hela GTA1.

2. Klara hela Starcraft + Brood War.

3. Klara hela Warcraft 2 - The Tides of Darkness + Beyond The Dark Portal.

Kommer inte ihåg om jag skrivit dem förr, men nu ska jag lägga mig så jag tänker inte kolla. Körde lite GTA1 häromdagen och farao vad det är svårt, men det är inte omöjligt. Det SKA gå, och det SKA göras!! ^_^:naughty:

Kan man klara GTA1 utan att fuska? ;) Jag har för mig att det inte gick att spara, så jag körde samma uppdrag hela tiden.. men det var lika kul för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man klara GTA1 utan att fuska? ^_^ Jag har för mig att det inte gick att spara, så jag körde samma uppdrag hela tiden.. men det var lika kul för det.

Sjävklart kan man klara det utan att fuska. Gäller bara att behålla alla multiplayers man får och klara de flesta uppdragen så kommer man upp i summan man ska ha. Att man bara har en chans att klara ett uppdrag på gör ju bara det hela mer spännande. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjävklart kan man klara det utan att fuska. Gäller bara att behålla alla multiplayers man får och klara de flesta uppdragen så kommer man upp i summan man ska ha. Att man bara har en chans att klara ett uppdrag på gör ju bara det hela mer spännande. ^^

Jag minns inga "multiplayers", vad var det för nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag minns inga "multiplayers", vad var det för nåt?

För varje uppdrag man klarade fick man en multiplayer som dubblade poängen för allt man gör. Fanns även multiplayers i lådor gömda ute på stan (gula kryss). På vissa banor kan man få uppåt 25 multiplayers. Om man blir busted och saknar "Get out of jail freecard" halvaras multiplayern, därför kan det ibland vara bättre att ta självmord än att haffas så man får behålla multiplayern och får högre poäng. Vet inte om detta får dig att minnas? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För varje uppdrag man klarade fick man en multiplayer som dubblade poängen för allt man gör. Fanns även multiplayers i lådor gömda ute på stan (gula kryss). På vissa banor kan man få uppåt 25 multiplayers. Om man blir busted och saknar "Get out of jail freecard" halvaras multiplayern, därför kan det ibland vara bättre att ta självmord än att haffas så man får behålla multiplayern och får högre poäng. Vet inte om detta får dig att minnas? ^_^

Inte för att märka ord, men du menar väl ändå 'multiplier', fördubblare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...