Jump to content

GTA IV till PC officiellt!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Eller så tänkte dem att "den där fjortisen ska minsann inte spela sånna här spel"

Dret på dig, vet du va en fjortis är? :)

Har hört mer att folk tycker jag ser ut som en dörrvakt än fjortis..

Och ja, jag är avund som in i helvete!

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 139
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fyfan vad hemskt, totalt ospelbart i 1680x1050 för mig. 15-25 fps, oftast ~19. Ska dumpa inställningarna totalt och se vad som händer. Ni som vill spela det med Pentium 4, ha så kul. :)

Min dator (direkopierat från min signatur på Sweclockers):

Asus P5B - C2D E6300 (Scythe Ninja) - HD4870 512MB (AC Twin Turbo) - Corsair 4x1GB PC6400 - 1,57TB HDD - Audigy 2 ZS Platinum - Philips 200WP7ES

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan vad hemskt, totalt ospelbart i 1680x1050 för mig. 15-25 fps, oftast ~19. Ska dumpa inställningarna totalt och se vad som händer. Ni som vill spela det med Pentium 4, ha så kul. :D

Min dator (direkopierat från min signatur på Sweclockers):

Asus P5B - C2D E6300 (Scythe Ninja) - HD4870 512MB (AC Twin Turbo) - Corsair 4x1GB PC6400 - 1,57TB HDD - Audigy 2 ZS Platinum - Philips 200WP7ES

Jag hoppas verkligen att det är din dator det är fel på eller att det är din processor som drar ner det :) annars kommer jag bli lack :P

Dock körde du allt på fullt eller?

Redigerad av VooDoo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas verkligen att det är din dator det är fel på eller att det är din processor som drar ner det :) annars kommer jag bli lack :P

Dock körde du allt på fullt eller?

Jag drog ner allt till lägsta nu, 20-25 fps. Nu ser allt skit ut och ändå flyter det inte. Min dator är oerhört stabil och har inte problem i något annat spel.

Den hittar inte RGSC.exe, någon här som har den så jag kan testa lägga in den?

Du måste installera Social Club från CD:n. Utforska CD1 > RGSC > Setup.exe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan inte ändra kontrollerna. Jag pallar inte hoppa med mellanslag och springa med shift. Och går man in på inställningar så är där någon Xbox-kontroll.

Haha, då kan man undra vad fan du har spelat för spel innan. Jag har ALLTID sprungig med SHIFT och ALLTID hoppat med Mellanslag, i stort sett i ALLA spel.

Du har nåt fel.

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, då kan man undra vad fan du har spelat för spel innan. Jag har ALLTID sprungig med SHIFT och ALLTID hoppat med Mellanslag, i stort sett i ALLA spel.

Du har nåt fel.

På mitt GTA San Andreas fick jag det som standard att hoppa med shift och springa med mellanslag. Och nu vet jag inte om du gått i skolan, men man har olika vanor, du är van att spela så, och jag är van att spela så som jag sa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På mitt GTA San Andreas fick jag det som standard att hoppa med shift och springa med mellanslag. Och nu vet jag inte om du gått i skolan, men man har olika vanor, du är van att spela så, och jag är van att spela så som jag sa.

"okej"

Tyckte bara att det var lustigt att du dissar kontrollerna som nästan varenda spel idag kör med (Förutom San Andreas, som jag dock ändrade direkt eftersom om man är normal har man spelat med Mellanslag + Shift sen Quake 1 kom)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"okej"

Tyckte bara att det var lustigt att du dissar kontrollerna som nästan varenda spel idag kör med (Förutom San Andreas, som jag dock ändrade direkt eftersom om man är normal har man spelat med Mellanslag + Shift sen Quake 1 kom)

Dissar kontrollerna gör jag kanske inte, mest att man inte kan ändra dom, och när man går in på kontrollerna så står där xboxkontrollen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...