Jump to content

GTA IV till PC officiellt!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Haha, då kan man undra vad fan du har spelat för spel innan. Jag har ALLTID sprungig med SHIFT och ALLTID hoppat med Mellanslag, i stort sett i ALLA spel.

Du har nåt fel.

Värdelöst, i SA bytate jag från att sprinta med shift (eller vad det nu var) till MMB, skitjobbigt annars ju. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 139
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Då har man provkört IV i ca en timme då. Problemet är att mitt grafikkort är för dåligt så jag ser bara bilen man åker i typ.

Sen får jag inte fram några menyer eller nått i spelet? Jag ska prova att köra i 1024x768 upplösning få se om det blir bättre!

En sak som jag tycker är skitkul är att springa in i bilarna som åker :lol: Euphoria (stavning?) motorn är klockren till detta spel!^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte testat denna, och vet inte om den funkar, men kan vara värt ett försök: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=379664

Är det bara ja som inte fattar Step 9 och 10. Det ja fattar är att man ska logga in på Rockstar Social Club sen starta från LaunchGTAIV. Och jag gjorde det men den kör ju inte i windows mode. Nån som kan förklara lite bättre? Jag minimerade Rockstar Social Club och startar från LaunchGTAIV.exe men får fortfarande upp Rockstar Social Club

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara ja som inte fattar Step 9 och 10. Det ja fattar är att man ska logga in på Rockstar Social Club sen starta från LaunchGTAIV. Och jag gjorde det men den kör ju inte i windows mode. Nån som kan förklara lite bättre? Jag minimerade Rockstar Social Club och startar från LaunchGTAIV.exe men får fortfarande upp Rockstar Social Club

9. DON'T: Do not start the game through the provided button in the up-popping menu of Rockstargames Social Club. Just minimize it to the tray.

10. PLAY: Start the game through your shortcut of LaunchGTAIV.exe and ENJOY THAT MOTHERf*ckER!!!!

Använd den genväg du skapade!!!

BTW. KÖP SPELET!!!!

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...