Jump to content

Tävling: Vem har stökigast rum?


Kebab
 Share

Recommended Posts

Så, för några dagar sedan insåg jag att mitt rum, som i vanliga fall brukar vara riktigt välstädat, såg ut som om det blivit utsatt för en smärre atombombsattack. Men så insåg jag att "Det måste finnas de som har det så mycket värre än såhär!".

Nu är det alltså Din chans att få glänsa lite extra med den ärofyllda utmärkelsen Gtasajtens stökigaste!

För att tävlingen ska få så många deltagande som möjligt så sätter jag en ganska sen deadline; söndagen den 24 augusti. Det betyder dock inte att ni inte kan lägga upp era bilder på en gång. :) Pollen kommer troligtvis upp redan samma dag.

  • Eftersom beffo.se fortfarande är sjukt ostabil så ber jag er att ladda upp bilden på en annan sida istället, exempelvis http://imageshack.us/ eller http://photobucket.com/ .

  • Bilden ska vara tagen i ditt rum. Garaget eller pappas övergivna kontor gills alltså inte. Har du inget eget rum så är det rummet du sover i om nätterna som gäller.

  • Endast en bild per deltagare gäller. Vill ni ha med rummet ur flera vinklar så får ni dock gärna sammanställa ett kollage.

  • Om ni nu vänder till rummet lite extra bara på grund av den här tävlingen eller inte bryr jag mig inte om. Fast det vore ju mest bara dumt. :)

Tävlande

1. IceCandy

2. Kebab

3. GTaJäGaReN

4. Deltanator

5. Pixiegnom

6. AngryAxel

7. xstreem

8. kobbe

9. vicecitylife

10. Fiskaren

Kom ihåg att inga rum är för ostökiga för att visas och att det viktigaste är att ha kul!

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

*sliter omkull bokhyllan, får den över mig, går bärsärk, sliter sönder madrassen, slår sönder fönstret, bränner upp gardinerna*

Bilder kommer när jag är färdig. Eller njää.. Skall vänta någon vecka, mitt rum brukar ändå

alltid räknas som en svinstia helt av sig själv efter en viss tid. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det var ju stökigt. Verkligen. :)

Haha, jag ser framför mig att du har sönderslagna möbler och utspridda serietidningar överallt i din lägenhet. :)

Förresten så tänker jag inte göra någon lista med anmälningar, utan de 20(maxantal i en poll) första som postar bilder får vara med i tävlingen. Skulle det mot all förmodan vara fler än 20 som vill delta så ska nog det kunna ordnas på något sätt.

Edit: TROMS-fråga som jag av uppenbara skäl inte kan fråga i TROMS: heter det "delta" eller "deltaga"?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag ser framför mig att du har sönderslagna möbler och utspridda serietidningar överallt i din lägenhet. :)

Förresten så tänker jag inte göra någon lista med anmälningar, utan de 20(maxantal i en poll) första som postar bilder får vara med i tävlingen. Skulle det mot all förmodan vara fler än 20 som vill delta så ska nog det kunna ordnas på något sätt.

Edit: TROMS-fråga som jag av uppenbara skäl inte kan fråga i TROMS: heter det "delta" eller "deltaga"?

Delta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Deltar jag så vinner jag. Har öst ut all min emmabodapackning över golvet tillsammans med annan smutstvätt och chipspåsar mm. Vet inte ens om jag vågar delta när det ser ut som det gör.

Klart du skall delta. Vill gärna se hur det ser ut. :naughty:

Skall slänga upp en bild jag med när jag kommer hem...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...