Jump to content

Terminator Salvation: The future begins


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Första bilderna ur nya ”Terminator”

Taget från aftonbladet.

HOLLYWOOD. Terminator är tillbaka.

Den här gången med Christian Bale, 34, i huvudrollen.

Som enda svenska tidning kan Aftonbladet publicera de första bilderna ur den kommande storfilmen.

”Terminator Salvation: The future begins” spelas just nu in utanför Albuquerque i New Mexico.

Rollen som John Connor har tagits över av Bale medan australiensaren Sam Worthington – som redan jämförs med Russell Crowe – spelar hans nemesis, Marcus Wright.

Utspelas 2018

– Det tog lång tid innan jag bestämde mig för att göra det här. Men jag lockades av möjligheten att återuppliva filmserien, har Bale sagt.

Föresatsen lyckades i senaste Batman, ”The dark knight”. Frågan är om han kan göra det igen – tillsammans med regissören McG (”Charlie’s Angels”).

– När det gäller mytologin kommer vi att ligga närmare de två första Terminator-filmerna än trean, har Bale sagt.

Nya Terminator utspelas i ett skövlat framtidslandskap 2018. Där stöter Connor på Wright, en främling som inte minns något mer än att han dömts till döden. Samtidigt som Connor försöker rädda mänskligheten undan förintelse måste han avgöra om Wright är vän eller fiende.

Kan bli fler filmer

– Tas filmen emot så bra som vi hoppas blir det här den första delen i en ny trilogi, säger en talesperson för filmbolaget Warner Bros.

I så fall blir Bales schema fullspäckat. Efter framgången med senaste Batman är det redan klart att det ska bli fler filmer om den maskerade brottsbekämparen.

”Terminator Salvation: The future begins” får världspremiär den 22 maj nästa år.

Försa bilden från filmen:

post-12619-1217296432_thumb.jpg

Trailer: T4 Trailer

IMDB:T4 Info

------------

Själv är jag ett stort fan av terminator filmerna gillade 1:an och 2:an 3:an var sådär. Hoppas att denna film blir bra utan Arnold Schwarzenegger bara han som kan rollen som Terminator. Vad tror ni om denna film? Ska ni se den på bio den 22 maj 2009?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Terminator utan Schwarzenegger är som glass utan strössel.

Diggade honom starkt i Terminator 2, men ännu en Terminator-film med Schwarzenegger i huvudrollen - för fjärde gången - skulle inte hålla. Det enskilda och inbitna Terminator-fanet skulle säkert bli lycklig men majoriteten av ny/gammal publik som följt serien på avstånd sen 3:an ser nog hellre något nyskapande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Diggade honom starkt i Terminator 2, men ännu en Terminator-film med Schwarzenegger i huvudrollen - för fjärde gången - skulle inte hålla. Det enskilda och inbitna Terminator-fanet skulle säkert bli lycklig men majoriteten av ny/gammal publik som följt serien på avstånd sen 3:an ser nog hellre något nyskapande.

Det du säger är sant, men jag tycker inte man ska spinna vidare på Terminator. Det är redan epic. Schwarzenegger ÄR terminator. Ingen annan :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...