Kebab Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 En kille som kallar sig för Bearot har gjort en otroligt välgjord film, enbart med inspelat material ifrån San Andreas. Har ni någon gång spelat San Andreas så kommer ni att älska den här, det kan jag försäkra er. Filmen är ungefär fyra minuter lång och går att ladda ner här: http://files.filefront.com/Its+Been+Good+h...;/fileinfo.html Den finns även på youtube, men där är kvalitén inte alls lika bra och ger inte samma känsla. Det är absolut värt att ladda ner den. I alla fall, här finns den på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=guDYTNxzd8k&fmt=18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Shit vad vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Fällde nästan en tår, där Otroligt vackert. Gillar den där låten också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag såg denna film för nån månad sen, den är väldigt bra! Och snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Grym film. Diggar speciellt när ha drar i staden över guppen. Hela skärmen gungar (Camhack? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jävlar, helt sjukt. Ser ju ut som GTA IV : San Andreas Edition på vissa ställen Grym grym grym grym grym film, vinklarna, grafiken, musiken, stämningen! Sjukt, bara sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Vad heter den där modden han har? Som man ser i First Person när han körde buggyn. är det där ENBseries han har eller vad äre för mods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Vad heter den där modden han har? Som man ser i First Person när han körde buggyn. är det där ENBseries han har eller vad äre för mods? Det är jag säker på att det är Camhack 1.2 Tror även det står för dom övriga (ovanliga) vinklarna också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Det var grymt mycket motionblur. För mycket ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Snacka om att fånga hela SA skönhet, får mig att spela igenom det igen, fasst endå inte ... men god damn va fin video Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xKILLITx Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 asfin fällde nästan en tår!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Lagom bra video alltså! Älskade editeringen, början såg rakt verklig ut! Dimmeftekterna var äckligt snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Den där väckte gamla minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Careface Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Jösses! Vilken otroligt vacker film! Så oerhört välgjord. Synd att min PC inte klarar av at maxa inställningarna på GTA San Andreas, så jag kan inte lägga in dessa grafikmodifikationer som gör att spelet skulle se ut som spelet på filmen. Men denna filmen visar verkligen att San Andreas är det bästa GTA som finns där ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saft_bullar Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 blir jävligt sugen på att spela sa igen efter att jag såg den videon.R* borde göra om gta sa fasst med bättre grafik och att det kanske utspelar sig några år senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Narkomanen Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Jag tycks aldrig tröttna på GTA, jag har över 8k speltimmar. Att köra en Freeway ute i ödemarken med den rätta musiken tröttnar man aldrig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Otroligt snygg! Skit bra film men det är en sak jag verkligen vill ha... HANS ENB INSTÄLLNINGAR! GUD! Måste ha dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Otroligt snygg! Skit bra film men det är en sak jag verkligen vill ha... HANS ENB INSTÄLLNINGAR! GUD! Måste ha dom Läste på ett ställe att han inte använder ENB, utan att det är Vegas only. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sex_Pistols Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Otroligt välgjord måste jag säga.. Väckte faktiskt lite minnen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qenzi Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 FY F*n Den va riktigt bra gjord, Vissa studer såg det verkilgt ut.. Fick mig att tänka på när ja stod och köa i 3 timmar och sedan kom hem och bjöd ditt 3 polare och satt och lira spelet på ps2 (när de kom ut) >_< :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts