Jump to content

Favorit Karaktär I GTA IV?


Linus127
 Share

Vilken är din favorit karaktär i GTA 4?  

86 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tänkte Badman först. Snubben är helskön och jag hade gärna velat kunna använda honom som en vän i spelet. Valde bort honom då jag inte tyckte man fick tillräckligt tid med honom. Little Jacob var ett annat alternativ, snubben är helskön att spela bildard mot. Roman gillar jag också riktigt mycket. Snäll och trevlig liksom. Samma med Packie.

Men rösten föll för Brucie. Han kommer ganska högt på listan av de skönaste GTA-karaktärerna någonsin faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad händer om man bjuder ut brucie, skjuter honom i benet och kastar en granat på honom? :unsure:

Jag var frestad att testa när jag nyss tog ut honom på Helikopter-flygtur. "Higher, baby", "Lower man." "Higher, the chicks whant to se the whole thing", Higher higher higher, lower lower lower.

Bestäm dig för fan. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Vad är det för slags bomber?

Du kan ringa upp honom efter att du blivit tillräckligt mycket kompis med honom.

Då ger han dig en bilbomb som är gömd i närmsta park eller gränd, som du plockar upp och sätter fast på vilken bil du vill. När du vill spränga bilen ringer du ett nummer till Packie som gör att bomben sprängs.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...