Jump to content

Internet dating


Vice.
 Share

Recommended Posts

Jag hittade två personer online som jag tänkte börja dejta, och efter nån speldag så hade jag fått svar från båda som var intresserade. Jag orkade inte med två personer till i kompislistan så jag sket i det, men jag tänkte att jag skulle dejta den kvinna som är advokat så att man, vid tillräckligt hög like-level, kunde få tillbaka sina vapen efter arresteringar eller så, precis som i SA. Vet någon om flickvännerna har några special abilities?

Alexandra Chilton 50% på Kläder i 24tim (spel tid)

Carmen Ortiz liv men bara om du är skadad

Kiki Jenkins wanted level upp till tre stjärnor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hittade två personer online som jag tänkte börja dejta, och efter nån speldag så hade jag fått svar från båda som var intresserade. Jag orkade inte med två personer till i kompislistan så jag sket i det, men jag tänkte att jag skulle dejta den kvinna som är advokat så att man, vid tillräckligt hög like-level, kunde få tillbaka sina vapen efter arresteringar eller så, precis som i SA. Vet någon om flickvännerna har några special abilities?

Tror det finns någon Nurse (Inte säker) som du ringer och du får Hp. Sen tror jag att advokaten kan minska dina stjärnor. Kollade på någon internet site förut (TEH REAL INTERNETZ)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det finns någon Nurse (Inte säker) som du ringer och du får Hp. Sen tror jag att advokaten kan minska dina stjärnor. Kollade på någon internet site förut (TEH REAL INTERNETZ)

Jag misstänkte att det skulle vara nån poäng med att bry sig om folk så mycket. Brucie, damn vad kräsen han var. Och Little Jacob, snubben som aldrig nånsin är hemma :ph34r: Honom lönade det sig med iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag misstänkte att det skulle vara nån poäng med att bry sig om folk så mycket. Brucie, damn vad kräsen han var. Och Little Jacob, snubben som aldrig nånsin är hemma :ph34r: Honom lönade det sig med iofs.

Brucie is teh shit! Skönaste snubben i GTA IV lätt :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett par frågor om Dating:

1. Kan man dejta alla tjejer på Love-Meet?

2. Stämmer det att man bara får en chans med dem? Och gäller det även om man får ett "du är inte min typ" mail (att man inte kan försöka igen)?

3. Om den man dejtar blir dödad, förblir den då död eller blir det som mission fail att allt återgår som före dejten?

4. Kan man dejta män mer än den man gör i ett uppdrag?

Orsaken till frågorna är att nästa gång jag kör genom spelet hade jag tänkt spela en psyckopatisk serie-mördar Niko som dejtar folk på nätet och mördar dem. :ph34r:

Jag misstänkte att det skulle vara nån poäng med att bry sig om folk så mycket. Brucie, damn vad kräsen han var. Och Little Jacob, snubben som aldrig nånsin är hemma :ph34r: Honom lönade det sig med iofs.

Little Jacob har jag inte haft problem med utöver att det tar lång tid för honom att gilla en. Jag gillar verkligen karaktären också för han ställer alltid upp för Niko.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittade två personer online som jag tänkte börja dejta, och efter nån speldag så hade jag fått svar från båda som var intresserade. Jag orkade inte med två personer till i kompislistan så jag sket i det, men jag tänkte att jag skulle dejta den kvinna som är advokat så att man, vid tillräckligt hög like-level, kunde få tillbaka sina vapen efter arresteringar eller så, precis som i SA. Vet någon om flickvännerna har några special abilities?

Japp.. Carmen kan du ringa när hon gillar dig tillräkligt mycket för att få en healthboost, som ger samma effekt som att äta.

Och Kiki kan du ringa för att bli av med Wanted level..

Någon som vet vilka mer som kan dateas?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kiki är ju helt störd. Hon bombaderar mig helatiden med SMS om hur mycket hon saknar mig, att vi ska på dejt och att jag måste genast ringa henne. Men när jag sedan ringer henne så säger hon att det är för tidigt och att vi måste ta det långsamt. Sedan fick jag ett halvargt SMS om att jag går på för snabbt och rionger henne för ofta. Och precis efter fick jag ett nytt där det stod att om jag var klar med mina billiga slampor så kunde jag ringa henne och gå ut med henne <_<

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kiki är ju helt störd. Hon bombaderar mig helatiden med SMS om hur mycket hon saknar mig, att vi ska på dejt och att jag måste genast ringa henne. Men när jag sedan ringer henne så säger hon att det är för tidigt och att vi måste ta det långsamt. Sedan fick jag ett halvargt SMS om att jag går på för snabbt och rionger henne för ofta. Och precis efter fick jag ett nytt där det stod att om jag var klar med mina billiga slampor så kunde jag ringa henne och gå ut med henne <_<

Om du kommer i håg SA så följde dom efter Hon kanske har sett dig med andra. Eller så är hon

som Catalina eller vad hon nu hette. Bara knäpp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten fråga ang. den första flickvännen man har.

FET SPOILERVARNING!

Man kan se hur mycket respekt och hur mycket personer gillar en i menyn i spelet, och som jag förstått det måste man ha 100% på det för att också få 100% överlag på spelet. Nu är det så att jag har kommit så långt att hon har visat sig vara en undercoveragent och jag kan inte dejta henne längre, men kommer antagligen få uppdrag av henne eller något. Jag hade dock ignorerat henne ganska ordentligt så jag hade inte 100% på kärlek och respekt, så kommer det vara omöjligt att få 100% på spelet nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
En liten fråga ang. den första flickvännen man har.

FET SPOILERVARNING!

Man kan se hur mycket respekt och hur mycket personer gillar en i menyn i spelet, och som jag förstått det måste man ha 100% på det för att också få 100% överlag på spelet. Nu är det så att jag har kommit så långt att hon har visat sig vara en undercoveragent och jag kan inte dejta henne längre, men kommer antagligen få uppdrag av henne eller något. Jag hade dock ignorerat henne ganska ordentligt så jag hade inte 100% på kärlek och respekt, så kommer det vara omöjligt att få 100% på spelet nu?

Kan jag inte tänka mig. Jag är i samma situation och det hade ju varit befängt om man inte skulle kunna få 100% på spelet pga en sak som du inte kan påverka.

Är det så ska jag f*n skicka mitt spel till R* och kräva pengarna tillbaka.

Dessutom tror jag inte någon av polarna/tjejerna måste vara på 100% för att få 100% i spelet eftersom att när du väl fått 100% med tjejen så kan du inte bara sluta träffa henne, för då sjunker det igen.

Jag börjar tröttna på att underhålla mina polare och tjejer nu. Det är i princip det ända jag gör, hinner knappt med de andra uppdragen. Och så fort man tackar nej sjunker populariteten med c:a 2-3%

Funderar på att skjuta hela högen istället...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det dära med första flickvännen.

Man får som sagt reda på att hon e en snut.

Men man får senare träffa henne i ett uppdrag.

Jag ignorerade henne inte iaf.

Jag fortsatte tills det inte gick något mer.

Själv så datar jag Carmen.

Hon kräver att man går i kläder som kostar typ 1k.

Och att man åker i en fin bil.

Själv så åker ja runt i en comet när ja ska träffa henne. Då blir hon glad <_<

Hon gillar också att gå ut på stripp.

Och att äta på ställen som burger shoot och andra liknande resturanger.

Själv undrar jag om man kan köpa saker till sin tjej. För ibland så klagar hon om att man spenderar för lite pengar på henne.

Skulle vara tacksam på svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten fråga ang. den första flickvännen man har.

FET SPOILERVARNING!

That's more like it! <_<

Jag tror inte ens hon hade några mätare. Jag upptäckte det väldigt sent, så när jag tröttnat på henne tänkte jag ringa upp henne för att blåsa skallen av henne så jag slapp alla SMS och telefonsamtal i tid och otid. "Ska bara göra ett uppdrag först" tänkte jag, och så

kom det där

. Men nej, jag tror väl inte att 100% i spelet kräver

100% kompisskap med de personer man inte längre kan "dejta" av olika anledningar

.

En annan som inte har mätare är

Kate, bröderna McRearys syster

. Henne har jag inte stört mig på utan hoppas på något i storyn framöver, så det är en person jag garanterat låter bli att göra nåt dumt med, trots att hon inte ens

vill vara mer än vänner

- or so she says.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan nån förklara bara hur man gör såndär svart text när man ska skriva om något ämne som innehåller spoiler? Aldrig fattat det riktigt.

Skriv texten du vill spoila, markera texten och sen klickar du på;

rte-ipd-tag_1006432_0.png Insert: SPOILER

Alternativt så skriver du [spoiler ] Din spoilermarkerade text [/spoiler ] (Utan mellanslag i taggarna)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

That's more like it! :w000t:

En annan som inte har mätare är

Kate, bröderna McRearys syster

. Henne har jag inte stört mig på utan hoppas på något i storyn framöver, så det är en person jag garanterat låter bli att göra nåt dumt med, trots att hon inte ens

vill vara mer än vänner

- or so she says.

Om du har klarat spelet...

så vet du ju vad som händer med Kate.., eller vad som kunde ha hänt eftersom det istället hände med Roman... =P Jag har dock inte testat att dejta henne efter spelet tog slut. Det kanske slår en gnista?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får inte heller napp på dating sidan =/ Lite tråkigt att försöka om dom INGEN vill... :w000t:

Med tanke på att vissa av dem, t ex Miss Understood, går att klicka på igen medans de flesta andra inte går att klicka på igen så skulle det vara troligt att några av dem kommer låsas upp senare eller möjligen ingå i det nedladdningsbara matrialet senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriv texten du vill spoila, markera texten och sen klickar du på;

rte-ipd-tag_1006432_0.png Insert: SPOILER

Alternativt så skriver du [spoiler ] Din spoilermarkerade text [/spoiler ] (Utan mellanslag i taggarna)

Danke danke :w000t:

Som Stell sa. Läs dessutom reglerna för när och hur du ska spoilermärka så vet du hur man undviker varningar och arga medlemmar. :lol:

Tänkte inte på att läsa reglerna för hur man skulle ''markera'' men danke du med. Jodå jag har koll på när man ska spoilervarna, är inte född igår! :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, måste bara fråga en sak. Finns en Liten chans att jag kommer köpa ett Xbox 360 Arcade och GTAIV imorgon, och man kan bestämma träff med folk över internet? Betyder detta att man kan bestämma träff med någon för att sedan mörda dem? :blink:

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...