Jump to content

Internet dating


Vice.
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Ok, måste bara fråga en sak. Finns en Liten chans att jag kommer köpa ett Xbox 360 Arcade och GTAIV imorgon, och man kan bestämma träff med folk över internet? Betyder detta att man kan bestämma träff med någon för att sedan mörda dem? :blink:

Nix.

Kommer bara stå: You scared *X när du skjuter dem.

* X = Namn på flickvän

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

Ingen som lyckats dejta Miss Understood? Tycker hennes beskrivning av vad hon gillar och inte gillar är lite diffus, man vet inte vad man ska göra. Och kan man bara dejta en gång och får man negativt svar så går det inte att skicka ny ''ansökan''?

Någon som har en ''lathund''/guide av vad alla gillar? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag råkade missa tiden med lawchick och nu finns hon inte längre att på dateing siten heller, äre kört för mig nu eller? :confused: Stämmer det att man bara har 1 chans? För jag har väntat länge men hon dyker inte upp på nån dateing sida eller ringer , så jag kanske måste börja om skiten om jag nu "måste" dejta henne?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag råkade missa tiden med lawchick och nu finns hon inte längre att på dateing siten heller, äre kört för mig nu eller? :confused: Stämmer det att man bara har 1 chans? För jag har väntat länge men hon dyker inte upp på nån dateing sida eller ringer , så jag kanske måste börja om skiten om jag nu "måste" dejta henne?

Måste och måste, det beror på om du vill kunna

ringa henne och bli av med lite Wanted stjärnor ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undercover Lover är

Michelle

.

Ahaa! Eller

Karen

menar du va? ;) Haha! Eller vad vet jag - det kan vara ett påhittat namn det med - har ju inte klarat ut spelet än, så fortfarande finns det frågetecken.. Hur som hellst kul att jag mailade henne under tiden som hon dejtade Niko! :P Hon lär ju ha blivit skapligt pissed över att hennes date raggade runt på andra brudar över näte, fast fan... Det är bara ett spel trots allt! Känns som man spelat en aning för mycket... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...