Jump to content

Internet dating


Vice.
 Share

Recommended Posts

Har ni fått någon date genom internetet?

Jag klickade på "Date" på alla som fanns på datingsidan, tjejer som killar, men ingen nappade.

Bortsett från den där gaykillen som man skulle döda i ett uppdrag ganska så tidigt i spelet.

Får bara negativa svar.

Tycker det är lite märkligt att att sidan finns om ingen kommer att vilja data en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har ni fått någon date genom internetet?

Jag klickade på "Date" på alla som fanns på datingsidan, tjejer som killar, men ingen nappade.

Bortsett från den där gaykillen som man skulle döda i ett uppdrag ganska så tidigt i spelet.

Får bara negativa svar.

Tycker det är lite märkligt att att sidan finns om ingen kommer att vilja data en.

(uppdrag "Out of the closet")

Kiki jJenkins måste låsa upp Algonquin

Carmen Ortiz Bara uppdraget

Alexandra Chilton Samma som Kiki Jenkins

jag har lista vad dom gillar i faq

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fått napp på två stycken, Kiki och Carmen. :)

What!?

Jag har ju klickat på alla, flera ggr! INGEN vill gå ut med mig, det kanske är rasister...? :D

Ja så är det nog. ;)

Nej, skall man kanske komma en viss procent in i spelet innan man kan dejta dem? Hur långt hade du spelat innan de tackade jag? Är det kanske pengar som avgör. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
dom kanske inte är vaken?.

De vill inte data mig.

När jag klickar på "Date" så komemr det ett e-mail där det står att "du inte är min typ" eller nått liknande.

Fin guide i den klistrade tråden btw =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar. ja du jag har inte spelet än så lite svårt att säga vad det kan vara.

Men när jag kollar i boken så står det. Om man har dejtat dom förut och det inte gick bra så vill

dom inte mera. Men kläder och bilar spelar en stor roll. annars så vet jag inte vad det kan vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej vi tar det igen: Jag får ingen date över huvud taget!

När jag går in på internet cafet, så klickar jag på atingsidan.

Där finns en massa brudar och killar. Man klickar på en av dem och klickar på "Date".

Efter ett tag så får jag ett mail där de står att de inte vill data mig. Jag har alltså inte ens träffat dem innan jag får avslag!

Är ni med...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Hur många "ingame dagar" har du väntat då?

Har väntat tills jag fått mail att de inte är intresserade. Det kommer i princip direkt när jag klickat på "Date".

Jag bara loggar ut, sen loggar jag in igen och då finns mailet där.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej vi tar det igen: Jag får ingen date över huvud taget!

När jag går in på internet cafet, så klickar jag på atingsidan.

Där finns en massa brudar och killar. Man klickar på en av dem och klickar på "Date".

Efter ett tag så får jag ett mail där de står att de inte vill data mig. Jag har alltså inte ens träffat dem innan jag får avslag!

Är ni med...?

Jo, jag är med. Men som sagt, det kan vara så att man inte ens kan få en dejt med dem om man inte uppfyller kraven. T ex om man inte är rik eller svartklädd. Att den du försöker få en dejt med vet hur du är klädd eller ställd innan du ens träffar den. Men det är bara en teori, jag vet inte.

Sedan som sagt, måste du ha låst upp de öarna de bor på först.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick fakrtiskt ett mail nu att det fanns två som ville data mig.

Antingen kunde jag gå med ena elelr båda.

Man kunde inte svara på mailet, hur gör man för att data dem nu då?

Går och möter dom vid utsatt plats och tid.

Kiki - Little Italy

Carmen - Bohan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittade två personer online som jag tänkte börja dejta, och efter nån speldag så hade jag fått svar från båda som var intresserade. Jag orkade inte med två personer till i kompislistan så jag sket i det, men jag tänkte att jag skulle dejta den kvinna som är advokat så att man, vid tillräckligt hög like-level, kunde få tillbaka sina vapen efter arresteringar eller så, precis som i SA. Vet någon om flickvännerna har några special abilities?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...