Jump to content

Erbjudanden angående GTA IV


MyStiC
 Share

Recommended Posts

Ja, nu är det som så att jag hade tänkt att gå till GAME här i Norrköping på releasedagen då dom har ett erbjudande - "Byt in två Xbox 360 eller Ps3-spel och få 100kr + GTA IV i handen"

Har letat som en galning efter vilka spel man INTE skulle kunna byta in, frågade i affären men dom sa bara "Dom äldre spelen går inte byta in" då undrar man ju självklart hur gamla spelen är som dom snackar om? ;)

Någon som har någon sorts lista om vilka spel man inte kan byta in?

Har två spel som jag skulle kunna tänka mig byta in, och det är Orange Box och Burnout: Paradise.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg
På EB Games gäller erbjudandet INTE :

Xbox 360: FootballManager 06, Fifa 06, PerfectDarkZero, FifaWorldCup 06

PS3 : Motorstorm, Resistance:Fall of Men

Vilket är bra för kunden och egentligen dåligt för försäljaren då alla som köpt bundlepaketet av 360 kan byta in bundlespelen Viva Pinata och Forza Motorsports 2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, nu är det som så att jag hade tänkt att gå till GAME här i Norrköping på releasedagen då dom har ett erbjudande - "Byt in två Xbox 360 eller Ps3-spel och få 100kr + GTA IV i handen"

Har letat som en galning efter vilka spel man INTE skulle kunna byta in, frågade i affären men dom sa bara "Dom äldre spelen går inte byta in" då undrar man ju självklart hur gamla spelen är som dom snackar om? ;)

Någon som har någon sorts lista om vilka spel man inte kan byta in?

Har två spel som jag skulle kunna tänka mig byta in, och det är Orange Box och Burnout: Paradise.

Fan vad sugen jag blev, men jag har bara två spel Bully och Dead Rising. Vet inte om jag vill göra mig av med dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om de enbart går ut med texten 2 mot 100:- och Gta 4 så är det det som gäller enligt lag.

De kan inte ändra priset efter hand.

Likadant om de skulle sätta en prislapp på en hel kartong, varje vara skall vara prismärkt.

Har en polare som fick en hel låda kexchoklad för 10:- för nått år sedan. ;)

Så det är bara att kolla in deras kampanj, står det bara 2 Xbox spel, så gäller det alla spel.

Kan ni inte försöka hitta reklamen och lägga upp här. Stämmer det att det står 2 xbox 360 spel mot gta 4 så skall jag köpa sjukt många billiga xbox 360 spel imorgon...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har jobbat på GAME och vet ungefär vilka spel som räknas som "gamla", det är alla dem spel som blev en flopp eller som är skitbilliga, för att dra några exempel, King Kong definitivt, äldre Fifa spel, CoD2 etc. Alla spel under 300:- typ. Finns säkert något under 300 men tror inte något Över 200 i alla fall.

Själv tänker jag byta in mitt Assasins Creed för det var det sämsta spel jag spelat och mitt Test Drive. Man får ju inte bara GTA IV + 100:- i handen utan även 500 Xbox Microsoft Points och 6 månaders Xbox live Guld. I alla fall där jag ska köpa det ;)

Redigerad av skez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite offtopic men , ni två som bor i gävle, har ni besökt godistajm nån gång? Ligger nära gallerian nian, min farsa äger den affären tänkte jag säga bara ;)

Haha, min farfar ägde en godisaffär, pappa har berättat massa härliga historier om godis som blev över och serietidningar ingen köpte! Kul för dig! ;) Välkommen hit också ifall du är ny, skit i de som är dryga.

edit: mjepp du var ny :doh:

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...