Jump to content

Erbjudanden angående GTA IV


MyStiC
 Share

Recommended Posts

Är själv j-vligt less på GAME och deras marknadsföring... "GTAIV +100 kr i handen" när man byter in 2 st spel. Sen står det att vissa spel är exkluderade. Var in i veckan och frågade och det är typ 3-4 spel som går att byta in, resten av alla hundratals 360-titlar är då exkluderade... Helt fruktansvärt dålig marknadsföring då spelen får ungefär vara som mest 1 månad gamla! Människan i affären kunde heller inte gräva fram någon lista på "godkända" spel. Bluff å båg är det i mitt tycke. EB Games la ju tyvärr ner här i stan...

Förhelvete Gösta, snart spränger du vattenballongen! Ta inte för mycket!

Var nere på GAME idag och snackade med dom, dom sa att sålänge spelen kostar mer än 350kr i butik så är det ingen fara att byta in dom, och jag kan gissa på att GAME har ungefär samma lista på spel som INTE gäller som EB-Games har. :)

Som sagt, jag frågade om jag t.ex. skulle kunna lämna in Assassin's Creed och Orange Box, (Assassin's Creed är ju typ 2-3 månader gammalt) och han sa att det inte skulle vara några problem alls. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Förhelvete Gösta, snart spränger du vattenballongen! Ta inte för mycket!

Var nere på GAME idag och snackade med dom, dom sa att sålänge spelen kostar mer än 350kr i butik så är det ingen fara att byta in dom, och jag kan gissa på att GAME har ungefär samma lista på spel som INTE gäller som EB-Games har. :)

Som sagt, jag frågade om jag t.ex. skulle kunna lämna in Assassin's Creed och Orange Box, (Assassin's Creed är ju typ 2-3 månader gammalt) och han sa att det inte skulle vara några problem alls. :doh:

Hahah, nja var inte meningen att inlägget skulle låta så uppgivet/aggressivt :( .

Kan mycket väl hända att snubben jag frågade inte hade ordentlig pejl på läget. Han är dock en av de som jobbat där ett tag, känner igen han så han var inte ny på stället. Men hur som helst, visst lät det knasigt. Då det trots allt var han som hade en tröja med texten GAME på så tog jag hans ord, var ju bara in en snabbis då jag var på språng och såg erbjudandet.

Det jag störde mig mest på var att min fråga om vilka titlar som gäller för inbyte totalt ignorerades. "Jag har inte dom i huvudet" var svaret. Då stod han 5 meter från datorn och vill man inte kolla upp det då så ska man heller inte få sälja något/några spel, iaf inte till mig! :) Var väl jag och två till i butiken så nog hade han tid alltid...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog borde de flesta få ett exemplar tycker man. Har nåt litet minne av att första sändningen av SA inte räckte till tiktigt och att det dröjde ca en halv vecka mellan leveranserna? Känns som de har vart lite mer förutseende denna gång, så nog borde det räcke till alla som vill ha. Sen finns det ju alltid de som ser spelet i butik och tycker det verkar och köper (m.a.o. de som inte hänger på spelsiter så ofta!).

Själv ska jag ha ett exemplar, annars lär jag sitta och se ut så här tills nästa leverans! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fanns viss chans att Ps3 versionen skulle ta slut, Xbox 360 skulle det inte vara några problem med då dom hade "extremt många".

Jag var på Game i Norrköping idag(finns bara ett?). De sa att det inte var så stor chans att man skulle kunna få spelet till 360 på releasedagen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta, jag lånar tråden lite :)

Jag bokade GTA IV till xbox 360 på Eb games inne i Sundsvall för typ en månad sedan, jag hamnade då på plats nummer 38. Och nu undrar jag om det finns någon som helst chans att jag ändå skulle kunna bli utan, de håller ju spelen i 48 timmar men visst borde dom få hem mer än 38 ex kan man tycka?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta, jag lånar tråden lite :)

Jag bokade GTA IV till xbox 360 på Eb games inne i Sundsvall för typ en månad sedan, jag hamnade då på plats nummer 38. Och nu undrar jag om det finns någon som helst chans att jag ändå skulle kunna bli utan, de håller ju spelen i 48 timmar men visst borde dom få hem mer än 38 ex kan man tycka?

Det är bara maila eller ringa och fråga! Här kan du visserligen få svar, men det är en minimal chans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var på Game i Norrköping idag(finns bara ett?). De sa att det inte var så stor chans att man skulle kunna få spelet till 360 på releasedagen. :)

Skumt, iofs var jag nere med min kompis häromdagen och då sa dom att det var stor chans att han inte skulle få spelet eftersom att han bokade så sent, fast om du är nere tidigt på morgonen kanske du hinner att ta ett exemplar som står i hyllan precis när affären öppnar, själv kommer jag vara där när dom öppnar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta för dubbelposten, men GAME har ett sjuhelvetes erbjudande kan jag säga. Var nere idag och snackade lite, och killen i disken sa att eftersom att jag var ute så tidigt och hämtade det skulle jag få följande

GTA IV (Xbox 360)

500 Live poäng

Två eller tolv månaders LIVE (Hörde inte riktigt vad han sa, men det lät som tolv)

100kr i handen

Allt detta för inbyte med följande spel, Burnout: Paradise och Orange Box. :whistling:

Jag är mer än nöjd :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...