Jump to content

Erbjudanden angående GTA IV


MyStiC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Varför lackar alla ur och tror sig tuffa på ett forum för att jag nämnde för två stycken gävlebor att min pappa har en kiosk där? Herregud chilla.

Och nej, du som skrev ''status att äga en godisaffär''. Det ger absolut inte status att äga en godisaffär och det har jag aldrig tyckt, sagt eller velat framföra.

Haha, min farfar ägde en godisaffär, pappa har berättat massa härliga historier om godis som blev över och serietidningar ingen köpte! Kul för dig! >_< Välkommen hit också ifall du är ny, skit i de som är dryga.

edit: mjepp du var ny :cry:

Om jag har förstått rätt var du ironisk? Inte så att man skrattar ihjäl sig iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför lackar alla ur och tror sig tuffa på ett forum för att jag nämnde för två stycken gävlebor att min pappa har en kiosk där? Herregud chilla.

Och nej, du som skrev ''status att äga en godisaffär''. Det ger absolut inte status att äga en godisaffär och det har jag aldrig tyckt, sagt eller velat framföra.

Om jag har förstått rätt var du ironisk? Inte så att man skrattar ihjäl sig iallafall.

Och vad får dig att tro att vi skulle bry oss om din farsa skulle äga en godisaffär?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför lackar alla ur och tror sig tuffa på ett forum för att jag nämnde för två stycken gävlebor att min pappa har en kiosk där? Herregud chilla.

Och nej, du som skrev ''status att äga en godisaffär''. Det ger absolut inte status att äga en godisaffär och det har jag aldrig tyckt, sagt eller velat framföra.

Om jag har förstått rätt var du ironisk? Inte så att man skrattar ihjäl sig iallafall.

Nej, inte ett dugg. Jag antar att mitt "kul för dig! >_<" kan ha verkat ironiskt men jag var helt seriös, min egna historia var sann den med. Jag stör mig bara på allt folk som sitter och klankar ner på nykomlingar för att själva få känna sig bättre - vi har en hel del såna här. Så nej, jag var inte ironisk.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vad får dig att tro att vi skulle bry oss om din farsa skulle äga en godisaffär?

Jag har inte trott att någon skulle bry sig, bara ville veta om dom där 2 snubbarna som bodde i gävle visste vilken affär jag snackade om. Eftersom dom ska väl (som dem flesta här inne) ladda upp med godis och sånt så bara undrade, knappast att jag var ute efter att folk skulle tycka jag var cool.

Nej, inte ett dugg. Jag antar att mitt "kul för dig! >_<" kan ha verkat ironiskt men jag var helt seriös, min egna historia var sann den med. Jag stör mig bara på allt folk som sitter och klankar ner på nykomlingar för att själva få känna sig bättre - vi har en hel del såna här. Så nej, jag var inte ironisk.

Det var exakt den meningen som fick mig att tro du var ironisk :cry:. Men jag håller med, gillar inte sånt folk heller som ska försöka trycka ner andra, även om jag inte tar åt mig från ett par snubbar på ett forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är själv j-vligt less på GAME och deras marknadsföring... "GTAIV +100 kr i handen" när man byter in 2 st spel. Sen står det att vissa spel är exkluderade. Var in i veckan och frågade och det är typ 3-4 spel som går att byta in, resten av alla hundratals 360-titlar är då exkluderade... Helt fruktansvärt dålig marknadsföring då spelen får ungefär vara som mest 1 månad gamla! Människan i affären kunde heller inte gräva fram någon lista på "godkända" spel. Bluff å båg är det i mitt tycke. EB Games la ju tyvärr ner här i stan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är själv j-vligt less på GAME och deras marknadsföring... "GTAIV +100 kr i handen" när man byter in 2 st spel. Sen står det att vissa spel är exkluderade. Var in i veckan och frågade och det är typ 3-4 spel som går att byta in, resten av alla hundratals 360-titlar är då exkluderade... Helt fruktansvärt dålig marknadsföring då spelen får ungefär vara som mest 1 månad gamla! Människan i affären kunde heller inte gräva fram någon lista på "godkända" spel. Bluff å båg är det i mitt tycke. EB Games la ju tyvärr ner här i stan...

Vilka spel var det som fungerade då? Fast det kanske är olika i olika städer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är själv j-vligt less på GAME och deras marknadsföring... "GTAIV +100 kr i handen" när man byter in 2 st spel. Sen står det att vissa spel är exkluderade. Var in i veckan och frågade och det är typ 3-4 spel som går att byta in, resten av alla hundratals 360-titlar är då exkluderade... Helt fruktansvärt dålig marknadsföring då spelen får ungefär vara som mest 1 månad gamla! Människan i affären kunde heller inte gräva fram någon lista på "godkända" spel. Bluff å båg är det i mitt tycke. EB Games la ju tyvärr ner här i stan...

Hmm låter knas :S Bara inte EB Games har att dom måste vara 1 månad gamla typ. Då är det kört för min del haha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm låter knas :S Bara inte EB Games har att dom måste vara 1 månad gamla typ. Då är det kört för min del haha

På EB Games är det bara dessa spel som inte går och byta in

PS3:Resistance,Motorstorm

Xbox:perfect zero,fifa 06,fotball maneger 2006 och ett till som jag glömt namnet på

Redigerad av burken12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...