Jump to content

Webhallens GTA IV-battle


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan knappast tro det heller. Har de inte skola eller ngt socialt liv? Eller liv ö.h.t?

Och att äta 'skräpmat' och tälta på gatan 20 dagar i rad. Det lär ju inte gå, eller, kanske.

Man behöver ju inte äta skräpmat. Med ett stormkök, konserver och lite kryddor så bör man kunna variera kosten en hel del.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan knappast tro det heller. Har de inte skola eller ngt socialt liv? Eller liv ö.h.t?

Och att äta 'skräpmat' och tälta på gatan 20 dagar i rad. Det lär ju inte gå, eller, kanske.

Läste i bloggen att två av dom tog ledigt från skolan i två veckor bara för att köa!! :mf_doof:

Jag föredrar att bara hämta ut mitt ex av IV på releasedagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHA NERDS!!!!

Om jag var så besatt så skulle jag fan hellre betala en luffare/hemlös att köa där i två veckor..

En ganska bra deal för hoboen som jag så klart köper med mat till, från mcdonald's varje dag.

Förresten någon skrev att två tog ledigt från skolan i två veckor.. vad gör dom andra? skolkar?

HAHAHAHA alltså det är så otroligt kul att kolla på det patetiska tältet!! :naughty::unsure::D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...