Jump to content

Webhallens GTA IV-battle


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den där snubben som kom den 9:e lär fan vara död när han kommer hem den 29:e...

Det är ju fan 2 veckor kvar!.. Sinnessjukt, hade hellre cashat 5k för den där GTA-bundle än att bo i ett jävla tält i en månad.

Haha, håller med.

Jag skulle nog aldrig ha tältat i 20 dagar för ett spel. Visst är det ett stort spel men, att få ut spelet först/fort som fan, är inte en bra anledning för mig. :ph34r:

Jag blir ändå ganska imponerad på något sätt, om han håller sig kvar och får sitt exemplar. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, håller med.

Jag skulle nog aldrig ha tältat i 20 dagar för ett spel. Visst är det ett stort spel men, att få ut spelet först/fort som fan, är inte en bra anledning för mig. >_<

Jag blir ändå ganska imponerad på något sätt, om han håller sig kvar och får sitt exemplar. :)

verkar som du missat lite av vad man får :P de 10 första får köpa antingen en xbox 360 bundle tsm med gta IV eller en ps3 bundle med gta IV för 1kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

verkar som du missat lite av vad man får :o de 10 första får köpa antingen en xbox 360 bundle tsm med gta IV eller en ps3 bundle med gta IV för 1kr.

Jag vet det. Jag har redan både och, så det är fortfarande inte en bra anledning för mig. :cry:

Skulle inte ha tältat i tjugo dagar ändå, även om jag inte hade Xbox 360 eller Playstation 3. :(

Tjugo dagar, nej.

Fem dagar, nja. :)

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...