Jump to content

GTASajten community stunting vid 6


VickeX
 Share

Recommended Posts

Jag testar att dra igång en community stunting-video här för att se hur många som är intresserade.

Det får bli stunts i GTA San Andreas och inga map-mods är tillåtna. Varför, tänker ni?

Jo därför att GTA IV snart kommer ut, och min tanke med den här filmen är så som i trådbeskrivningen, "Will it live on?".

Kommer folk fortfarande att stunta lika mycket i SA när GTA IV kommer ut? Ungufär samma fråga som många ställde sig för VC när SA var nära sitt releasedatum.

Frågan är då, hur många är på? Jag tänkte att det vore kul om vi kunde släppa filmen dagen innan IV's release. Så ett preliminärt inlämningsdatum för stunts får bli på fredagen veckan innan så att vem som en redigerar kan göra det på helgen då han är ledig.

Om detta blir alldeles för lite tid att stunta på (mindre än en månad) så får ni säga till, så får vi skjuta upp det här, och släppa filmen senare, vilket självklart skulle funka lika bra.

Och samma sak med det där om att inga map-mods är tillåtna. Vill majoriteten absolut få använda sådanna så antar jag att jag måste låta det gå. :blink:

Ni som är med och stuntar får se till att lämna in 2-5 eller mer stunts innan eller på inlämningsdatumet (Preliminärt; 25 april)

Anmälda:

VickeX

Antepanteboy (Theonly One)

Skarin (Lanza)

Chilli_13

Tveksamma:

Kebab

Kicken

Redigeringsvilliga:

Antepanteboy (Theonly One)

Godfather

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, grafikkortet pallar knappt SA på lägsta inställningar, så det är VC som gäller för mig nu för tiden. Har dock två-tre ganska kassa stunts som jag skulle kunna skicka in ifall ni inte får in tillräckligt. Men de är som sagt inte så bra. :blink:

Ha mig som reserv eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, grafikkortet pallar knappt SA på lägsta inställningar, så det är VC som gäller för mig nu för tiden. Har dock två-tre ganska kassa stunts som jag skulle kunna skicka in ifall ni inte får in tillräckligt. Men de är som sagt inte så bra. :unsure:

Ha mig som reserv eller något.

Samma här!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...