Jump to content

Blir moderator!


SilentViper
 Share

Recommended Posts

0.42 sekunder efter agent47(kromomer?) skapade tråden blev den officiellt en spamtråd.

Med andra ord. Sedan sida 6 har alla bara 'hällt bensin på elden'...

:>

Snart kommer troligen nån 'admin' och skriver nåt 'fint' och stänger tråden?

Eller?

Men att det varit ett roligt ämne (när det var Ontopic) kan man ju inte säga emot..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sida 1, ungefär (?).

Kanske, Men det var ändå blandat med Offtopic/Ontopic..

Nej, den här tråden är epic, då görs undantag. Sedan har Stellan redan skrivit i denna tråd.

Sant.. :>

But for how long? ^_^

När var det ontopic?

Lite då och då..

Som sagt blandat.

Äsch, glöm vad jag skrev...

jaha, ok..

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är sorgilgast?

Att en tråd som denna får minst nio sidor med skräp var av säkert 25% av de posts som postat är P-C som skriver om hur mycket han älskar GTAsajten på grund av att en tråd som denna får minst nio sidor med skräp var av säkert 25% av de posts som postat är P-C som skriver om hur mycket han älskar GTAsajten för att agent47 faller för ett, i grund och botten, väldigt underhållande skämt...

Kul från början, ja.

Kul en tre sidor fram, ja.

Kul en tio sidor fram, nej.

... eller det faktum att jag måste kursivera och lägga fetstil text i posten för att det ska kunna synas bland alla de andra poster som kommer att begrava detta inlägget i ytterligare två sidor spam?

Fan... det är ju samma sak. Jag ska förresten bli moderator och därför anser jag att tråden kan fortsätta för diskussion angående den maskerade banditen, men låter ni inte bli att skriva en massa idiotiska inlägg så blir det banpinnen och ett hängslås på tråden.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är sorgilgast?

Att en tråd som denna får minst nio sidor med skräp var av säkert 25% av de posts som postat är P-C som skriver om hur mycket han älskar GTAsajten på grund av att en tråd som denna får minst nio sidor med skräp var av säkert 25% av de posts som postat är P-C som skriver om hur mycket han älskar GTAsajten för att agent47 faller för ett, i grund och botten, väldigt underhållande skämt...

Kul från början, ja.

Kul en tre sidor fram, ja.

Kul en tio sidor fram, nej.

... eller det faktum att jag måste kursivera och lägga fetstil text i posten för att det ska kunna synas bland alla de andra poster som kommer att begrava detta inlägget i ytterligare två sidor spam?

Fan... det är ju samma sak. Jag ska förresten bli moderator och därför anser jag att tråden kan fortsätta för diskussion angående den maskerade banditen, men låter ni inte bli att skriva en massa idiotiska inlägg så blir det banpinnen och ett hängslås på tråden.

Det har börjat hända massa kul på sajten (Bästa veckan på länge). Det sorgligaste, eller sorgilgaste om du vill, är att du kommer och klagar. Din mening på tre rader förstod jag inte heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...