Jump to content

Blir moderator!


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Jag skickade två eller tre av mailen. Det till Alle och sedan det till agenten om att det var fel mail, och sen nåt mer som jag inte minns. :lol: Fast jag glömde skriva samma mailadress på båda.

Brukar mailbusas lite då och då och tyckte det vore kul att haka på det här. :doh:

Aha, Så det var DU!!! :w000t:

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tihi, ni är ju för roliga! :w000t:

Saknade forumet lite så tänkte rigga upp ett litet bus, och det hade ju ett explosivt resultat! Skrev de första mailen och sedan langade jag över stafettpinnen till Jacker för att försiktigt kunna undvika att bli misstänkt. Beklagar om falska förhoppningar på något sätt har byggts, men jag hoppas att ni fick ett lika gott skratt som jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tihi, ni är ju för roliga! :doh:

Saknade forumet lite så tänkte rigga upp ett litet bus, och det hade ju ett explosivt resultat! Skrev de första mailen och sedan langade jag över stafettpinnen till Jacker för att försiktigt kunna undvika att bli misstänkt. Beklagar om falska förhoppningar på något sätt har byggts, men jag hoppas att ni fick ett lika gott skratt som jag.

Hehe. Nu ljuger du allt. :w000t:

Jag kan erkänna att Kebab hade rätt och att det faktiskt var jag som skickade det första mailet till agent47. Jag tänkte att han var ett lämpligt offer och ja... det var han ju.

Minst sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe. Nu ljuger du allt. :w000t:

Jag kan erkänna att Kebab hade rätt och att det faktiskt var jag som skickade det första mailet till agent47. Jag tänkte att han var ett lämpligt offer och ja... det var han ju.

Minst sagt.

Försök inte! Det var jag som var master-mind bakom det hela.

Det hela började den 14 augusti 2007. Jag satt uppe i den västra flygeln på slottet i Sighişoara. Det var en regning natt.

Hur som helst satt jag där med min laptop och klurade på en terroristattack mot GTAsajten, men under allt klurande fick jag en snilleblixt. Lura folk att de ska bli moderatorer! Jag visste att jag behövde genomföra det hela ett litet tag innan GTAIV hade sin release, för då behövdes troligtvis fler moderatorer i den delen av forumet.

Dagarna gick och jag utvecklade en perfekt plan. Nu var det bara dags att vänta till att sätta planen i verket!

Resten är historia.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Det ekar över arenan, ett hjärtskärande skrik från de tiotusentals åskådare vars gladiator har uppfyllt deras blodiga krav gång på gång, år efter år. Han är sliten, trött och gammal.

Men ännu en ett blodigt slag ska utspelas på Colosseum. De två gladiatorerna möts i mitten utav slagfältet, öga mot öga, man mot man.

Flera gånger ger han upp hoppet om att vinna slaget mot sin fiende, men när hans kämpaglöd väcks till liv tack vare dem tiotusentals åskådare som ropar hans namn, finner han återigen kraften.

Hans svärd ligger på marken, situationen verkar närmast hopplös då han plötsligt böjer sig ner och tar en näve sand och kastar upp i sin motståndares ögon och får några sekunders försprång för att hämta svärdet, vår gladiator tar upp svärdet och svinger det mot sin motståndare, vars ögon ännu inte öppnats.

Träffen blir en succé, svärdet hugger in i sidan utav motståndaren som viker sig utav smärta, han ber om nåd till publiken men möts av hyttande nävar och svordomar. Hans öde är bestämt, han kommer att dö här i sanden. Vår gladiator sätter in nådastöten och trycker in svärdet i strupen på hans motståndare, han segnar ner sakta men säkert.

Namnet ekar starkare den här gången och det lyder: Umberto, Umberto, Umberto!"

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Det ekar över arenan, ett hjärtskärande skrik från de tiotusentals åskådare vars gladiator har uppfyllt deras blodiga krav gång på gång, år efter år. Han är sliten, trött och gammal.

Men ännu en ett blodigt slag ska utspelas på Colosseum. De två gladiatorerna möts i mitten utav slagfältet, öga mot öga, man mot man.

Flera gånger ger han upp hoppet om att vinna slaget mot sin fiende, men när hans kämpaglöd väcks till liv tack vare dem tiotusentals åskådare som ropar hans namn, finner han återigen kraften.

Hans svärd ligger på marken, situationen verkar närmast hopplös då han plötsligt böjer sig ner och tar en näve sand och kastar upp i sin motståndares ögon och får några sekunders försprång för att hämta svärdet, vår gladiator tar upp svärdet och svinger det mot sin motståndare, vars ögon ännu inte öppnats.

Träffen blir en succé, svärdet hugger in i sidan utav motståndaren som viker sig utav smärta, han ber om nåd till publiken men möts av hyttande nävar och svordomar. Hans öde är bestämt, han kommer att dö här i sanden. Vår gladiator sätter in nådastöten och trycker in svärdet i strupen på hans motståndare, han segnar ner sakta men säkert.

Namnet ekar starkare den här gången och det lyder: Umberto, Umberto, Umberto! RavenE och Stammper! "

Fix'd.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...