Jump to content

Hur laddar du upp dagen du skaffar GTA IV?


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har bokat spelet på Game här i Malmö. Dom sa att dom öppnar 22.00 den 28e. Så jag kommer vara där och hämta spelet då.

Under dagen städar jag hela lägenheten (utom brorsans rum :rolleyes:). Går ner på Maxi och köper lite god mat. Istället för godis och chips köper jag lite grönsaker, yoghurt och någon kaka eller kex typ.

Dukar upp allt gott på bordet framför mig. Lägger skivan i Xboxen och njuter av spelet heela natten. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På relesedagen ska jag sitta hemma och gråta över att jag har varken PS3 eller Krysslådan.. :'(

Eller nej det ska jag inte, jag ska sitta på GTASajten och se vad alla kommer att skriva om spelet :D

Så tänkte jag men någon vecka sen kunde jag inte stå imot och sålde WoW gubben och nu den 29e blir det PS3! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På relesedagen ska jag sitta hemma och gråta över att jag har varken PS3 eller Krysslådan.. :'(

Eller nej det ska jag inte, jag ska sitta på GTASajten och se vad alla kommer att skriva om spelet :D

Inga kommer vara på GTAsajten för alla sitter och spelar istället!! :wub: Flera dagar i sträck till och med, ingen kommer röra datorn på en vecka! qyvv13llu2il.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser inte ut att bli någon ny tv innan spelet kommer, så jag får nöja mig med att spela på en 28* widescreen utan HD, inte fy skam det heller, får ju spela iaf, ska även se till att försöka ta ledigt från jobbet den 29:e, för på valborg lär det ju inte bli så mycket spelande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mountain dew och sådär brukar finnas på 'Amerikahyllorna" i affärer. Fråga efter det eller gå in på Ica Maxi. Brukar vara ett säkert kort.. Eller City Gross. Hittar du inte där så leta efter "Grays American foodstore"(?) eller vad dom heter. Det är dom som importerar.. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråden känns typ dööd. :unsure:

Jag ska lätt köpa mjukisbyxor nu i helgen som jag kan ha när jag spelar. Kanske nån ny skön tshirt också. <_<

Sen hoppar jag detdär med sallad och yoghurt som jag skrev innan.. Självklart är det godis och läsk som gäller när man spelar GTA! :sick:

Blir nog en och annan energidryck också. Eller varför inte kaffe? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Två stycken Franks energidryck, lösviktigsgodis, tuggumi, snus (portion). Självklart ska man inte äta chips och liknande utan det ska vara 100% kladdfritt. Blir alltså inge choklad i lösviktspåsen =). Så där ser väl min set up inför GTA IV ut :unsure: hehe.

Dendär Franks verkar vara populär.. God antar jag? Vart kan man hitta den? Orka läsa i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dendär Franks verkar vara populär.. God antar jag? Vart kan man hitta den? Orka läsa i tråden.

Du borde hitta den på Ica. Jag fattar dock inte vad folk gillar med den. Bland energidrycker är den tveklöst den äckligaste av de alla, och sista halvan på den är alltid avslagen. Antar att det är priset och storleken på burken som lockar, god är den då inte. Det blir Burn för min del!

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dendär Franks verkar vara populär.. God antar jag? Vart kan man hitta den? Orka läsa i tråden.

Den smakar ungufär som San São från Coca Cola-company, om du kommer ihåg den.

Möjligtvis lite starkare smak, och sedan en väldig förmåga att friska upp ögon, liv och sinne. Eller vad man säger. Man blir iaf väldigt pigg direkt då man dricker den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...