Jump to content

Hur laddar du upp dagen du skaffar GTA IV?


VickeX
 Share

Recommended Posts

Jaha då var det dags att döda lite tid i väntan på THE game.

Måndag natt blir det att besöka Gallerian inne stan och köpa ett PS3 + GTA:IV. Kommer hem, lite kontroversielt men packar inte upp någonting utan går och lägger mig.

Tisdag morgon vaknar jag och går till skolan som vanligt. När jag kommer hem runt 16:00 packar jag INTE upp PS3 + GTA:IV. Utan jag storstädar mitt rum, vänder upp och ner på allting, puttsar TV'n, damsuger, byter lakan, ja hela kittet. Går sedan och handlar 2x 6 pack Corona öl + citron på systemet sedan ner till coop för att köpa guacamole och doritos. Kommer hem, ställer allt i kylen. Sedan dödar jag tid genom att kolla på TV. Sover... och PS3 + GTA:IV är fortfarande orört.

På onsdag morgon går jag till skolan, kommer hem runt 16:00, beställer pizza, äter, duschar och nu är det äntligen dags!

Packar upp PS3 och GTA, installerat allt, sätter mig bekvämt i sängen med ölen, doritos och guacamolen och njuuuter. Är ledig på torsdag, fredag, lördag och söndag. Därav anledningen till att jag inte tänker spela på tisdag, när jag har skola dagen efter. Jag vill kunna lira utan att tänka; "plikten kallar imorn" "nu måste jag sova", "åååhh det här spelet är så jävla bra, jag vill inte till skolan imorn".

Blir skönt att kunna lira non-stop 5 dagar utan att avbryta med skola!! Blir svårt att hålla fingrarna bort HELA TISDAGEN!

Ser fram emot detta!

Guacamole_1001531_2.jpg

Så ser det ut när jag laddat upp!

Redigerad av Alfa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Köpt hem massa god mat och dricka och drar till jobbet imorrn och slutar 17..drar upp till webhallen

på kvällen nångång och står väl där några timmar för att få spelet så fort som möjligt efter det öppnar

på natten och sen blir det kanske en taxi hem och spela ett gäng timmar och dricka och äta och sen

dra till jobbet på morgonen. Ingen sömn kommer det att bli men det bjuder jag på. Har helt sjukt

stora förväntningar på det här spelet, det ska rädda mitt värdelösa liv annars är det självmord som

gäller rakt av

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, sånt här gillar vi, ren och skär glädje.

Fick ett mail idag från webhallen att även om jag beställt GTA IV så sent som igår så skulle jag få den imorrn. 360-versionen såklart.

Aja, Imorrn blire väl att dra till skolan som vanligt. sen efter skolan så har jag med mig massa pengar till att köpa all eventuell proviant. Blir väl godis och några Frank's. sen så drar jag hem. kollar på Avi;et, sen väntar jag på att min far ska komma hem (för ifall man är under 18 får man väl inte fara och hämta ut spel eller nåt?). Men ändå, han kommer att sluta nästan samtidigt som jag, så det är ganska lugnt. Så sen så drar vi till ICA och hämtar ut spelet. Kommer hem, ställer fram mina drickor och godiset. öppnar fodralet, luktar på den väldigt säregna men goda lukt som kommer från nya plastfodral :confused: . Sedan så stoppar jag in spelet i 360;t och börjar lira på farsans 42" Plasma (vet att man ska vara försiktig då det gäller plasma, men vafan. tänker inte lira på min 28" bildrörstv från 90-talet.) . "bokat" plasman för hela kvällen. så lira blire.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ikväll tar jag moppen och åker och köper en platta energidrycker, en 2 liters Coca-cola, lantchips och 2 påsar Alhgrens sura bilar! Super! :(

Och imorgon åker jag och köper spelet kl 10 när PCcity öppnar då de har samma kampanj som Elgiganten. Sen blir det bara att spela spela spela! Men om jag har otur måste jag tillbaks till plugget, då blir det att sluta kl.2 och bara spriiiinga hem och slita upp plastförpackningen. Dra ner rullgardinen och fixa en fin mörk stämning i det ny-städade rummet medans man klunkar upp energi drycken och river upp chips och godis påsarna. Sen blir det väll att lira tills ögonen blöder!! :confused::whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dagen innan fixar jag iording våran ny HDTV. kopplar in xboxet. lägger iordning dosan och allt. skaffar läsk.

hemtar spelet på hydro. kollar på föråpakningen i 1 sek. slänger i skivan. spelar som in i *******. :confused: blir någ bästa dagen i mitt liv.

EDIT: blir nog att köpa en I(L)NY tröja när jag testat spelet xD

Redigerad av skarin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns fan nördar och det finns livsnjutare.

av det jag läst här så är de flesta på dethär forumet riktiga livsnjutare. ja diggar't =)

för min egen del blir det att komma hem vid tolv imorgon, (hoppar halva skoldagen, heh) sedan förhoppningsvis hitta en liten lapp i brevlådan att mitt paket finns att hämta ut på ica. sen raskt cykla ner till ica och kapa spelet, några lakritsklubboroch en festis. sedan hem till min sköna soffa och varsamt öppna mitt gta:IV SE och stoppa in i ps3 och njuuta ett bra tag, med klubbor och en festis ^^

Redigerad av Youppi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...