Jump to content

Hur laddar du upp dagen du skaffar GTA IV?


VickeX
 Share

Recommended Posts

Den smakar ungufär som San São från Coca Cola-company, om du kommer ihåg den.

Möjligtvis lite starkare smak, och sedan en väldig förmåga att friska upp ögon, liv och sinne. Eller vad man säger. Man blir iaf väldigt pigg direkt då man dricker den.

Ska jag våga testa den då? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den smakar ungufär som San São från Coca Cola-company, om du kommer ihåg den.

Möjligtvis lite starkare smak, och sedan en väldig förmåga att friska upp ögon, liv och sinne. Eller vad man säger. Man blir iaf väldigt pigg direkt då man dricker den.

San Sao var så jävla gott! Det var den enda läsken jag verkligen gillade. Haha, effekterna var samma som te för Cyprez.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har beställt både GTA4 och PS3 från webhallen men jag är bered att inte lösa ut paketet om det inte kommer i tid! Jag åker å köper det någon stans här i stan annars!

Jag kommer se till att jag är helt ensam hemma så man får det lugnt å skönt när man packar upp ps3:an och så får man väll ladda upp lite med godsaker mm!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

5 dagar kvar! :lol:

Jag har kommit på att jag först ska spela spelet på Xbox. Sen köper jag ett eget PS3 och nöter spelet där typ resten av året. :)

Att jag ser fram emot GTA är den enda anledningen att jag orkar gå till jobbet om dagarna nu. Oooooiiih! :D

Någon här som bor i Malmö? Tänkte att då kan man ju köa utanför nattöpet på GAME tillsammans. För att få lite mer stämning liksom. :)

Redigerad av Tigerr
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

San Sao var så jävla gott! Det var den enda läsken jag verkligen gillade. Haha, effekterna var samma som te för Cyprez.

Hahaha!

Nu kom jag att tänka på denna dryck. San Sao alltså. Drack den för många år sedan, kommer knappt ihåg smaken.

Måste nog köpa den igen om jag nu hittar den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha!

Nu kom jag att tänka på denna dryck. San Sao alltså. Drack den för många år sedan, kommer knappt ihåg smaken.

Måste nog köpa den igen om jag nu hittar den.

Jag tror att den slutat att säljas... Överallt? Mao så tror jag att den inte längre produceras.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

laddar väll upp med en påse chips, en läsk, en soffa och nåra öl Och ett värmeelement!! Då det är så jävla kallt i mitt rum :)

Har även löst penga problemet med o ha råd me ett åtmindstone xbox 360, då en polare ska köpa en moppe av mig imörn + att man har lite på ett sparkonto :naughty:

Redigerad av ERROLS_TRUMMA
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...