Jump to content

Texturer i spel byter plats!


Kebab
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker du borde formatera om datorn. Jag skulle lämna in den om jag inte kunde göra det själv. Lägg ut en 500:- kollar dom allt och så fixar dom ju det <_<

Nja. Att formatera får bli absolut sista utvägen. Jag (rättare sagt mina föräldrar, för det är en familjedator det handlar om) vill egentligen inte lägga ner några pengar alls på den här föråldrade och tråkiga datorn. Vi köpte nytt grafikkort eftersom vi var tungna; det gamla gick sönder. Så det är rena underhållskostnader det handlar om, att lägga ut 500 för något som jag säkert skulle kunna göra själv (efter en hel del pill och msn-konversationer med ärrtvå <_< ) är inte aktuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Tycker du borde formatera om datorn. Jag skulle lämna in den om jag inte kunde göra det själv. Lägg ut en 500:- kollar dom allt och så fixar dom ju det :P

För det första: Att formatera har redan blivit föreslagit. Kebab ville ha det osm absolut sista utväg.

För det andra: Att lämna in en dator och betala för att få den formaterad... Det måste ju vara dubbelfail?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första: Att formatera har redan blivit föreslagit. Kebab ville ha det osm absolut sista utväg.

För det andra: Att lämna in en dator och betala för att få den formaterad... Det måste ju vara dubbelfail?

Bara för att man formaterar om en data så behöver inte alla data försvinna. Lämna in och säg till vad du vill behålla.

Ser det inte som ett problem att betala för att få min dator fixad. Men det är kanske bara jag som ser så.

Föreslog det eftersom det inte verkar som om någon kunnat hjälpa kebab än. Men men.. back to topic :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att man formaterar om en data så behöver inte alla data försvinna. Lämna in och säg till vad du vill behålla.

Ser det inte som ett problem att betala för att få min dator fixad. Men det är kanske bara jag som ser så.

Föreslog det eftersom det inte verkar som om någon kunnat hjälpa kebab än. Men men.. back to topic :whistling:

Eller så sparar man de saker man vill ha kvar...

har du ens testat formatera en dator, det är jätte simpelt och bara att följa anvisningarna på skärmen

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FITTA! :)

Jag fick idag tillbaka mitt grafikkort (fick ett nytt, snarare) och DET ÄR FORTFARANDE SAMMA JÄVLA PROBLEM. :)

Vad ska jag göra? Det är ju uppenbarligen något annat på datorn som är paj. Moderkortet? :confused:

AAAh, jag blir fan galen.

Kanske är uttaget för grafikkortet som är knas? Om det varit fel på hela moderkortet så skulle väl inte så mycket fungerat alls?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske är uttaget för grafikkortet som är knas? Om det varit fel på hela moderkortet så skulle väl inte så mycket fungerat alls?

Ja, sådant vet jag inte mycket om. Jag vet dock med säkerhet att det gamla grafikkortet är trasigt, så det som hände med det gamla grafikkortet behöver inte nödvändigtvis ha något med det här att göra.

Ååh, inte ens på sweclockers kan jag få hjälp. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...