Jump to content

Svenska Level GTA IV förhandstitt scans.


THc001
 Share

Recommended Posts

Är det någon som har tidningen eller vet var jag kan köpa den?

Finns den ica maxi?

Om den finns så går jag och köper den nu och tar bilder på den eftersom jag är inte rik som ni så jag har inget scanner....

Säg bara var den finns så går jag och köper den...

ICA 250m från mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilder som ni antagligen inet kan läsa men jag läser artiklen och Skriver dom nya detaljerna OKAY.

Du behöver inte lägga ner nån energi. GTAnytt hann före. Kommentera gärna! ^_^

Listade detaljerna redan tre dagar innan dessutom. :P

All hail! :cry:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Citat ur artikeln: "Till skillnad från realistiska racingspel ställer rockstars fysikmotor till med en hel del skada. Bilarna kolliderar, voltar, fattar eld och exploderar"

- Betyder det att de har tagit med samma tråkiga funktion som i de tidigare spelen, att bilen exploderar när den hamnar på fel håll? :P

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Citat ur artikeln: "Till skillnad från realistiska racingspel ställer rockstars fysikmotor till med en hel del skada. Bilarna kolliderar, voltar, fattar eld och exploderar"

- Betyder det att de har tagit med samma tråkiga funktion som i de tidigare spelen, att bilen exploderar när den hamnar på fel håll? :P

Har för mig att man kunde läsa någonstans förut att dom inte skulle explodera om dom hamnade på taket. Dom kanske menar att bilarna kan explodera av t.ex kollisioner?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har för mig att man kunde läsa någonstans förut att dom inte skulle explodera om dom hamnade på taket. Dom kanske menar att bilarna kan explodera av t.ex kollisioner?

Har också för mig att jag läst någonstans att bilarna inte exploderar då de välter. Tror knappast de exploderar då de krockar. Skulle bara vara för dåligt.

Jo, jag har också läst det på ett par ställen. Blev lite orolig när jag läste detta dock, tänkte att de kanske har ändrat på det. Att bilarna exploderar av annat än en explosion stor nog för att spränga bilen själv känns bara lamt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...