Jump to content

Svenska Level GTA IV förhandstitt scans.


THc001
 Share

Recommended Posts

Jo, jag har också läst det på ett par ställen. Blev lite orolig när jag läste detta dock, tänkte att de kanske har ändrat på det. Att bilarna exploderar av annat än en explosion stor nog för att spränga bilen själv känns bara lamt.

Tror det blir så att dom kan explodera först om dom fattat eld. Man kan alltså inte enbart köra in i en vägg så sprängs bilen. Återstår att se hur det blir. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag tar det som står i tidningen med en nypa salt. Det är trots allt Thomas Wiborgh som skriver det. Skulle inte förvåna mig om han om ett par nummer skriver 2 stora sidor om hur dåligt spelet är och att Rockstar inte borde få göra spel, som han gjorde med MGS2 och Hideo Kojima bara något nummer efter att han skrev flera sidor hyllning om de första timmarna i spelet och började med en stor tex "Ni trodde man spelade Solid Snake i spelet men han dör i början" (Jepp, det är hur jag fick veta att man inte spelar Snake i spelet) samt sågar alla Resident Evil spel som inte utspelar sig på en gammal Herrgård.

Så jag tror, som sagt, inte mycket på det han skriver eller målar upp. Dessutom har han jäkla svårt att komma till saken och brukar börja med en massa orelaterat nonsen och hans artiklar brukar vara fulla med felaktig fakta som han "antar" är rätt men inte vet eller saker som han helt enkelt förklarar fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...