Jump to content

Dejtingsida för barn 10-16 år


brunstgnägg
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Idioter! Ja, jag talar om er GTAsajtare som har postat här. Varför går ni på den här lustikurrens trollerier?

Det är er plikt att ignorera den här typen av beteende på Internet så att fenomenet inte sprids ytterligare.

Ja du lyckades ju fullfölja det!

Kan vi inte bara ta en kopp te och titta på hur denna tråd låses. :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Dude: Idioter! Ja, jag talar om er GTAsajtare som har postat här. Varför går ni på den här lustikurrens trollerier? Det är er plikt att ignorera den här typen av beteende på Internet så att fenomenet inte sprids ytterligare.

- Jag är ingen lustigkurre och det här handlar inte om trollerier.

ZcruweN: Lamt att trådskaparen är 13 år också.

- Vad är lamt med det?! Jag säger bara en sak! DU ÄR LAM!!!

ERROLS_TRUMMA: hahaha! Du kan ju försöka starta en dejtingsida och se hur de går.

- Ja, det ska jag göra. Och jag väntar bara på att få se din min när jag lyckas!

xXxGemagexXx: Ja du lyckades ju fullfölja det!

Kan vi inte bara ta en kopp te och titta på hur denna tråd låses. :D

- Skit ner dig.

yoda: Han har läskig bild på hans profil :P

- Det är faktiskt Åke Löfstrand, min lärare i matte, kemi och biologi. Han är inte alls läskig!

Cyprez: Tycker det låter bra med en dejtingsida för barn. Varför är ni så imot pedofiler? En sådan sida främjar både pedofiler och icke könsmogna barn som vill ha sex.

- Vad hör jag! En vänlig själ som vill hjälpa mig i min kamp för att förbättra barns kärleksrelationer. Cyprez, gudarna måste ha sänt dig.

Och det var allt jag hade att säga nu!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ZcruweN: Lamt att trådskaparen är 13 år också.

- Vad är lamt med det?! Jag säger bara en sak! DU ÄR LAM!!!

Och hur, om jag då får fråga, är jag lam i dina ögon?

Min åsikt om att du är lam är för att du verkar vara ytterligare en liten sex desperat unge som bara måste få tag på ett villigt "cam offer" så du får chansen att visa din lilla snåpp och få runka offentligt för tjejer.

No offence, men i mina ögon är du just det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. En sådan hemsida skulle innebära att antalet pedofilanmälningar skulle öka med i snitt 10 000% varje vecka.

2. Så du menar att 10-åringar kan handetera distansförhållanden? Saken är den att i den åldern så går ALLA i skolan, och man känner till de flesta/alla i sin ålder som finns på behörigt avstånd.

3. Jag tror att få ungdomar på i alla fall under 13-14 år har förståelse av eller behov av ett förhållande. I den åldern blir folk oftast bara ihop för att de vill leka mogna och vara coola.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...