Jump to content

Dejtingsida för barn 10-16 år


brunstgnägg
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sen så borde man börja dejta när man är 13

Dummaste jag hört. när man är 13 är man bara ett barn fortfarande

Edit: Eftersom snubben som startade tråden skrev mellan 10-18år så är det nog lite dummare

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många som är Fiskpinne-IQ... Glad att vara Fiskpinne än att vara dummare än en åsna som försöker flyga på en banan som te.x du gör :rolleyes: ...

Åhhh, überfail.

picard-headesk_973501_0.jpg

Edit: Jag försöker verkligen inte leka wise-ass eller så, men det där var verkligen den värsta på länga. :huh: Hur gammal är du, sju?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åhhh, überfail.

Edit: Jag försöker verkligen inte leka wise-ass eller så, men det där var verkligen den värsta på länga. :rolleyes: Hur gammal är du, sju?

Jag brukar inte vara dum och ge taskiga kommentarer så jag kommer inte på så jättebra kommentarer (som ni nu alla vet :huh: ) Men som sagt, man kommer ingenstans i livet om man inte försöker :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men lär er för guds skull en sak. Pedofili är en läggning som innebär att man dras till icke könsmogna barn.

Alltså är vuxna som dras till barn omkring 13-16 år en helt läggning.

Tack

Men alltså, du tror inte det kommer va +20 åringar där?

Kanske inte pedofiler men det kommer säkerligen va massa "Överåriga" där.

Det är skillnad på "överåriga" som är ute efter lätta offer och "överåriga" som helt enkelt bara gillar yngre människor. Svårt att fatta? Samma sak som det är skillnad på personer som våldtar och personer som inte våldtar.

Vad är lunarstorm, snyggast, snuttis, playahead för något ?

Exakt.

Idén är inte hållbar, alldeles för många äldre män skulle jaga offer.

Samma sak som vanliga dejtingsidor. Alldeles för många våldtäktsmän skulle jaga offer (jag vet, inte samma sak. Men i princip). Men det stämmer förmodligen att det skulle vara på tok för många våldsbenägna pedo- och hebefiler.

(ni vet, pedofil betyder inte att man våldtar barn - det är bara de som inte kan kontrollera sig som gör det. Knappast pedofilernas fel att de har fel i huvudet.)

Dummaste jag hört. när man är 13 är man bara ett barn fortfarande

När jag var 13 var min kuk min bästa vän. Glasklart eller ska jag ta det igen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men lär er för guds skull en sak. Pedofili är en läggning som innebär att man dras till icke könsmogna barn.

Alltså är vuxna som dras till barn omkring 13-16 år en helt läggning.

Det gör det inte lagligt eller moraliskt att ha sex med tioåringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var 13 var min kuk min bästa vän. Glasklart eller ska jag ta det igen?

Glasklart! men det har ingen betydelse, det är skillnad på att exprimentera med sin balle och att dejta vid den åldern, liksom vadå, var du ute efter din blivande hustru också kanske.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

iweX: Vad ska vi säga då? "BRA IDÈ!" ?

- Ja! Ni är inte tvugna att hjälpa mig, men man kan inte driva en sån här verksamhet ensam!!

Joe Dirt: Och vad har hänt med dig?? Fastnat med tasken i mangeln eller? :huh:

- VAD TROR DU??? NEJ!!! Varför frågar du det?!

Jacker: Perfekt idé. Vem gillar inte barn? ;)

- Äntligen en hjälpande hand vid min sida! Tack Jacker!

Sikorka: Jag hatar barn. Det är äckligt att se 10-åringar pussas.

- Är det visst inte! Det är jätteskönt att se på och minst lika skönt och utföra det! Det är en åsikt jag står för!

Kebab: Jag försöker verkligen inte leka wise-ass eller så, men det där var verkligen den värsta på länge. ;) Hur gammal är du sju?

- Nej! Jag är 13 år och det står det i min användarkanal här på GTAsajtens Forum.

DrStupid: VEM skulle vara så desperat så att man som 10åring söker efter en flick/pojk-vän på internet? :ermm:

- Har du någonsin hört talas om relationsberoende. Det finns faktiskt vissa därute som dör om dem inte får en relation med någon annan (dem kanske inte dör men, det blir inte roligt ändå)!!

Hoppas ni har fått svar på era frågor. Är ni inte nöjd skicka mig ett PM!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag hoppas verkligen du inte är seriös. ;).

Jag tänker då inte hjälpa till att driva din sida, Dem flesta 10-åringar har nog "Kill/Tjej-bakterier fobi" , Det var iaf så när jag var liten men men..

Vart går man när man är 10? Är inte det typ 4:an? Då var det ju snarare raka motsatsen, dvs. en flickvän som man var så dunderkär i...i några dagar, sen var det någon annan nästa vecka...och så vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...