Jump to content

GTA IV till PC


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag säger inte nej till GTA IV till PC, trots att jag skall ha det till PS3.

Jag tycker bara att det är synd att det kommer bli nedladdat. :)

Dem borde vänta några år innan PC release, om dem skall släppa en. :confused:

Tycker att den där informationen verkar lite "nja". Bara vänta och se, som man brukar säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den franska sajten Jeuxpo.com bjuder på uppgifter om det alla nerladdare väntar på - Grand Theft Auto IV släpps till pc i oktober. Innan du springer iväg till datorn och laddar ner det och kapar ett par bilar som glädjeyttring bör du läsa vidare: uppgifterna är obekräftade och härleds till icke närmare preciserade spelbutiker.

Tidigare i dag släpptes releasedatumet för konsolversionerna: den 29 april är det dags för butikspremiär. De tre spelen i GTA III-serien har samtliga släppts till pc drygt ett halvår efter Playstation 2-versionen. Tillkännagivandet har kommit någonstans i trakterna kring konsolpremiären, så uppgifterna verkar inte helt osannolika. FZ-redaktionens datorsektion håller i alla fall tummarna.

Hoppas verkligen inte att det stämmer. Det är bättre att alla PC-spelare inte får lägga vantarna på det. Men men, vi får se. Man kan alltid be till Gud att det inte kommer till PC. Pray with me. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ptja, jag skulle bli mycket förvånad om det inte kommer till PC förr eller senare.

Klart som fan att PC-spelare världen över också ska få njuta av lite Grand Theft. Bara att ladda ner och börja lira! ;)

Nej, helt fel. GTA borde gå i samma forspår som The Getaway och bara släppa spelen till PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas verkligen inte att det stämmer. Det är bättre att alla PC-spelare inte får lägga vantarna på det. Men men, vi får se. Man kan alltid be till Gud att det inte kommer till PC. Pray with me. :lol:

Nej, helt fel. GTA borde gå i samma forspår som The Getaway och bara släppa spelen till PS3.

Varför ska IV inte komma till pc,det är inte alla som har råd med en next gen konsol.

Varför ska du eller jag har ha större rätt att spela det bara för att vi äger ett ps3 eller fläskbox?

Visst det är kanske många som laddar ner men jävligt många betalar för det också,

Tänk dig majoriteten på det här forumet tror jag skulle köpa det istället för att ladda ner det.

Visst måste du hålla med mig lite gran iallafall? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska IV inte komma till pc,det är inte alla som har råd med en next gen konsol.

Varför ska du eller jag har ha större rätt att spela det bara för att vi äger ett ps3 eller fläskbox?

Visst det är kanske många som laddar ner men jävligt många betalar för det också,

Tänk dig majoriteten på det här forumet tror jag skulle köpa det istället för att ladda ner det.

Visst måste du hålla med mig lite gran iallafall? :lol:

Det är bara att jobba till sig pengarna. Inget är gratis. Därför att Rockstar Games kan tjäna på att enbart släppa spelen till PS-serien. Jag säger inte detta för att jag har en PS3 ifall du undrar. Jag har ingen men kommer att införskaffa. Du har lika stor sätt som mig att spela om det skulle vara så. Du skaffar dig den rätten genom att köpa en ps3 om fallet var så. Majoriteten på det här forumet har inte alls stor inverkan då miljoner laddar ner spelet världen över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fler människor köper spelet än vad de laddar ner. Inte alla vet hur man gör, dessutom är GTA heligare än Gud själv. Sen finns det ju alltid snåla människor (som jag), som har råd men inte vill köpa (som jag). Jag tänker ändå köpa det, eftersom GTA inte är detsamma nerladdat. Sen vill jag inte ha nån next-gen konsol, onödigt att ha det och en dator enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har inte tänkt på att det går att ladda ner GTA IV från torrent sidor till sin PS3 eller Xbox 360

Till Xbox360 är det inga större problem att tanka spel.

Däremot till PS3 så är det lite svårare.

1. Finns inget chip eller Custom Firmware som kan läsa brända skivor.

2. Blu-Ray skivor och brännare kostar skjortan.

Just nu så kan man inte spela piratkopierade spel på PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bara att jobba till sig pengarna. Inget är gratis. Därför att Rockstar Games kan tjäna på att enbart släppa spelen till PS-serien. Jag säger inte detta för att jag har en PS3 ifall du undrar. Jag har ingen men kommer att införskaffa. Du har lika stor rätt som mig att spela om det skulle vara så. Du skaffar dig den rätten genom att köpa en ps3 om fallet var så. Majoriteten på det här forumet har inte alls stor inverkan då miljoner laddar ner spelet världen över.

Alla kan inte jobba till sig pengarna visst många kan det men inte alla

Dom tjänar FETA pengar på en Pc realese om dem väntar med den.

Nu jämförde du gtasajtens med alla som laddar ner jämför istället med dem som köper spelet vilket är rätt många och nu säger jag inte att bara några laddar ner fildelning är stort.

Du får ha dina åsikter.

Men jag tycker att alla som har köpt gta spelen till PC ska bli belönade med GTA IV.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla kan inte jobba till sig pengarna visst många kan det men inte alla

Dom tjänar FETA pengar på en Pc realese om dem väntar med den.

Nu jämförde du gtasajtens med alla som laddar ner jämför istället med dem som köper spelet vilket är rätt många och nu säger jag inte att bara några laddar ner fildelning är stort.

Du får ha dina åsikter.

Men jag tycker att alla som har köpt gta spelen till PC ska bli belönade med GTA IV.

Gör dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla kan inte jobba till sig pengarna visst många kan det men inte alla

Dom tjänar FETA pengar på en Pc realese om dem väntar med den.

Nu jämförde du gtasajtens med alla som laddar ner jämför istället med dem som köper spelet vilket är rätt många och nu säger jag inte att bara några laddar ner fildelning är stort.

Du får ha dina åsikter.

Men jag tycker att alla som har köpt gta spelen till PC ska bli belönade med GTA IV.

Vad en del nog inte tänker på är att det också kostar FETA pengar på att göra en PC-version av spelet. >_< En del av de stålarna kommer nog inte tillbaka heller, i alla fall inte genom försäljningen av GTA IV, just därför att väldigt många laddar ner.

Och sista meningen som du skrev där: :lol:;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...