Jump to content

Raidvarning


Raidvarning
 Share

Recommended Posts

Alltså, jag signade upp på raiden. Alla 24 kom dit och vi gick in, det började med att vi pullade de första mobsen och slaktade dem. Som vanligt dog offtanken pga. att han försökte ta aggron från maintanken, så då skrattade vi lite åt det i venten. Sedan så fortsatte vi och slogs fram till första bossen. Alla visste vad man skulle göra så maintanken sprang in och drog på 4 sunders innan warlocksena satte på sina DOTS och började spamma shadowbolt, i tätt följe kom magesena. Som vanligt kom Mateon och började spamma en hel drös med firespells, fick aggro och dog. Maintanken skrek åt priesten att börja heala igen efter phase 1 tog slut.

Vi dödade bossen tillslut och han droppade [book of Full Frontal Assault] och [Mace of Dsfargeg]

Vad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oookej, vänta lite, jag ska bara kolla listan här.. Hmmm... Ah! Jacker Jackson - Klär ut sig till björnen Baloo och blåser figurballonger för personer från Flashbacks subforum "Opiater och andra opioider". När de har gått och lagt sig (dvs efter Bolibompa) ska du hjälpa RavenE med disken.

Ska Jacker få ALLT roligt? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har raiden redan börjat? För att döma av kvaliteten på samtliga inlägg här så verkar det ju så. Antingen det, eller att FB låter oss själva raida vårt eget forum eftersom det ändå "kommer gå åt fanders imorrn kväll"...

"Raidvarning - Istället för Spamforum 2008"

Btw Stell: De får inte tag i det nya lösenordet om man inte har nåt väldigt smart lösenord, som.... stell till exempel. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har raiden redan börjat? För att döma av kvaliteten på samtliga inlägg här så verkar det ju så. Antingen det, eller att FB låter oss själva raida vårt eget forum eftersom det ändå "kommer gå åt fanders imorrn kväll"...

"Raidvarning - Istället för Spamforum 2008"

Btw Stell: De får inte tag i det nya lösenordet om man inte har nåt väldigt smart lösenord, som.... stell till exempel. :)

Byter du lösenord innan dom har hackat så hackar dom ditt nya lösenord. Så stfu. Spelar ingen roll vad för lösen du har, har dom hela databasen så har dom ditt lösen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Byter du lösenord innan dom har hackat så hackar dom ditt nya lösenord. Så stfu. Spelar ingen roll vad för lösen du har, har dom hela databasen så har dom ditt lösen.

Nu är iof lösenordshanteringen på detta forum extremt bra (lösenorden är "dubbelsaltade" och hashade), så jag skulle vilja påstå att även om jag gav iväg databasen helt frivilligt till en hacker/cracker skulle denne ha fruktansvärt svårt att få fram lösenorden i klartext.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är iof lösenordshanteringen på detta forum extremt bra (lösenorden är "dubbelsaltade" och hashade), så jag skulle vilja påstå att även om jag gav iväg databasen helt frivilligt till en hacker/cracker skulle denne ha fruktansvärt svårt att få fram lösenorden i klartext.

Låter som en utmaning, eh? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...