Jump to content

En fjärde trailer!


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

:) hur kan du få nog?

Samtidigt som man alltid vill veta mer om spelet vill i alla fall jag inte veta för mycket. Det känns som att längtan efter nya bilder, trailers och oväntade uppgifter om spelet är roligare och starkare än glädjen när man väl får veta det. Speciellt såhär långt innan spelsläpp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orka mer trailers. Jag skulle vara nöjd om jag fick se en karta på LC eller lite gameplay.

Men men, nu är det som det är..

Jag har egentligen inget behov av en fjärde trailer, men om det är en sak jag vet att jag INTE vill se så är det kartan. Den ska man se för första gången när man har den i handen, alternativt i pausmenyn när man spelar. Gameplay vore schysst dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad lallar ni om. Det är inte som om Rockstar skulle förlora konsumenter bara för att de inte skulle släppa nya trailers. Det gör de snarare för att vinna nya. Och det är väl knappast någon som är så envis att han struntar i att köpa spelet när det släpps bara för att det har skjutits upp, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...