Jump to content

Liberty City kartan


LunCh
 Share

Recommended Posts

Dom flesta har väl kasnke redan sett det här men jag postar det ändå :rolleyes:

En medlem på GTAforums.com vid namn bluespot har gjorde liten upptäckt i den tredje trailern. I båt scenen (1:24) så syns en liten bild på båtens instrumentpanel som ser ut som en karta, Kan detta vara kartan över Liberty City?

6tv9zqo_964381_0.jpg

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=305702&st=0

GTA4.net

PlanetGTA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Att det är en karta över Liberty City är det ju ingen tvekan om. Det ser man klart och tydligt om man jämför med kartan från GTAIII. Men det är en lågdetalj-karta från insidan av ett fordon som troligen är snabbt gjord. Dock är det troligen något grovt liknande hur den färdiga kartan kommer att se ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att det är en karta över Liberty City är det ju ingen tvekan om. Det ser man klart och tydligt om man jämför med kartan från GTAIII. Men det är en lågdetalj-karta från insidan av ett fordon som troligen är snabbt gjord. Dock är det troligen något grovt liknande hur den färdiga kartan kommer att se ut.

Fast Liberty City i GTA IV och Liberty City i GTA III är inte samma stad... :( Bara namnen som är samma - och att båda städerna är baserade på samma riktiga stad, men det Liberty City som vi kommer få spela igenom i fyran är inte detsamma osm det i trean! Dessutom var väl ändå inte mapen i trean sådär tråkig och smal? Inte så som jag mindes den i alla fall!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle ju vara lite tråkigt om det var kartan, det betyder ju att vi får en osynlig vägg, jag tror bara att det är en random bild dem gjort för att sätta in på båten

Shady: Dem släppte mycket mer info och bilder till SA än vad dem gjort till IV så man ska inte hoppas för mycke :)

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle ju vara lite tråkigt om det var kartan, det betyder ju att vi får en osynlig vägg, jag tror bara att det är en random bild dem gjort för att sätta in på båten

Shady: Dem släppte mycket mer info och bilder till SA än vad dem gjort till IV så man ska inte hoppas för mycke :)

Det behöver ju inte vara hela kartan heller... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle ju vara lite tråkigt om det var kartan, det betyder ju att vi får en osynlig vägg, jag tror bara att det är en random bild dem gjort för att sätta in på båten

Shady: Dem släppte mycket mer info och bilder till SA än vad dem gjort till IV så man ska inte hoppas för mycke :)

Jag gillar inte heller osynliga väggar, så dom hade i GTA III, berget/kullen man inte kom upp för. Förhoppningsvis har ju R* kommit över det antagligen, och att man inte ser hela kartan på den där bilden (som enligt mig mycket väl ser ut som Manhattan i verkligheten).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det måste vara Manahattan-kartan.

Vad annars?

Låt oss säga att vi har hittat det första påskägg de gömt.

Let's not

Klockrent! Bästa gissningen helt klart! Haha!

(Alltid kul med fler forumiter med humor..)

Synd att inte du har någon....

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...