Jump to content

Liberty City kartan


LunCh
 Share

Recommended Posts

Skulle ju vara lite tråkigt om det var kartan, det betyder ju att vi får en osynlig vägg, jag tror bara att det är en random bild dem gjort för att sätta in på båten

Shady: Dem släppte mycket mer info och bilder till SA än vad dem gjort till IV så man ska inte hoppas för mycke :mellow:

Jag skulle faktiskt föredra osynlig vägg, eller liknande, framför en ö. Känns lite småkonstigt att knata runt på en ö som ska förställa en del av en större landmassa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag gillar inte heller osynliga väggar, så dom hade i GTA III, berget/kullen man inte kom upp för. Förhoppningsvis har ju R* kommit över det antagligen, och att man inte ser hela kartan på den där bilden (som enligt mig mycket väl ser ut som Manhattan i verkligheten).

När det gäller osynliga väggar har väl ändå GTAIII de bästa. Mycket bättre än att bara vara på ett fält och inte kunna gå längre som i Oblivion.

Jag skulle faktiskt föredra osynlig vägg, eller liknande, framför en ö. Känns lite småkonstigt att knata runt på en ö som ska förställa en del av en större landmassa.

Samma här. I GTA:VC och GTA:SA så känns det så löjligt med de där öarna där resten av landmassan ligger så långt bort att man inte kan ta sig dit. Det förstör känslan för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle faktiskt föredra osynlig vägg, eller liknande, framför en ö. Känns lite småkonstigt att knata runt på en ö som ska förställa en del av en större landmassa.

I sådanna fall skulle jag hellre se någonting som en skog / öken / whatever som är runt omkring allt, och det är oändligt. Genereras nytt desto längre man åker. Sedan skulle man kunna ta Vice City's funktion (jag märkte ingenting sådant i SA?!) att om man åker tillräckligt långt så börjar man komma tillbaka till staden igen. Utan att man stöter i någonting, eller vänder.

Annars vore det ju lite småkul (eller inte) om dom gjorde ett easteregg som så att, jorden är platt. Och att man om man åker för långt ut på vattnet (ändå ganska långt) så tar vattnet slut. Loelt. Nej. Jag vet inte. Men jag vill varken ha osynlig vägg eller att det som i tidigare spel är en ö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att de kan köra med oändlighets havet precis som i SA. Kanske ett litet påskägg skulle kunna få plats där också? Tex "Åk Nord-Väst från Algonquin i 10 minuter i en Speeder så kommer du till en obebodd ö där kannibalerna dansar nakna med händerna i byxfickorna"? Skulle vara rätt så skoj :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att de kan köra med oändlighets havet precis som i SA. Kanske ett litet påskägg skulle kunna få plats där också? Tex "Åk Nord-Väst från Algonquin i 10 minuter i en Speeder så kommer du till en obebodd ö där kannibalerna dansar nakna med händerna i byxfickorna"? Skulle vara rätt så skoj :D

Håller med. Skulle vara kul om man kunde byta outfit till naked och dansa på ön, speciellt om de stod nakna kannibaler med händerna i byxfickorna. ^_^

Seriöst, små öar skulle vara jävligt läckert samt båt-och fartygstraffik runt om LC. Sen en del gömda öar som du sa som ligger långt ut.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte hur stor chansen är att Rockstar faktiskt slänger ut lite gömda öar här och där men skoj skulle det vara. Men de skulle ju så klart ta upp lite plats på skivan också. De kanske tycker att det är onödigt att skapa platser som många ändå inte kommer hitta?

Jag tror personligen inte att något påskägg i gta-serien aldrig har hittats. Skulle spelarna få nys om något sådant skulle många spendera timmar i sökandet, precis som med alla andra myter i S.A. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det har du ju rätt i ^_^. Det är väl en av de bidragande orsakerna till varför man aldrig tröttnar på GTA. Jag kommer på mig själv ibland sökandes efter Leatherface på diverse mörka platser. Vägrar tro att han inte finns. (Jag vet att han inte finns men jag vägrar ändå :D )

Sökte också efter leatherface och bigfoot mycket. Hoppas det finns slumkvarter med massor av ''spökhus'', eller vad man skall säga som man kan gå in i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror jag vet varför de inte släpper så mycket info.. Det känns som om Rockstar Games vill chocka gta-spelarna på något sätt.

GTA4 tror jag personligen kommer bli större än vad någon kan tänka sig. Har bara den känslan. Om jag har rätt, får vi quota denna post..

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slogs en gång av den osannolika (men underbara) tanken att vi kanske får åka till en annan stad också? Kanske Vice City på 2000-talet? Vore ju ett under.

Det är nog andra som också slagits av den tanken. Redan i första trailern syntes ju en skylt där det stod "Visit Vice City, $300".

Kolla den här bilden, strax ovanför Mega Mart:

shot1_967622_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...