Jump to content

Antipiratbyrån och polisen är "oss" på spåren.


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fejk. Av flera anledningar.

1. Polisen skulle aldrig förvarna.

2. APB skulle aldrig förvarna.

3. Polisen skulle aldrig samarbeta med APB.

4. Samarbeta är felstavat (sammarbeta).

5. Minimum är särskrivet (mini mum).

6. Alla paragraftecken (§) är utbytta mot pundtecken (£).

7. Om det vore Polisen så skulle dom ha skrivit ditt namn.

8. Hur kan Polisen din mailadress?

Sammanfattningsvis, var alltid kritisk och lita inte på någon. Läs igenom några gånger och hitta fel.

JSHC got served

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menar du? :confused:

Ett troll är en sån som skriver saker bara för att provocera, ofta lögner. Ett troll gör oftast bara bort sig själv.

Du vet att alla här hatar APB och du skriver att du gillar dom för att få oss irriterade, det gör dig till ett troll.

Personligen tror jag att du mest bara vill ha uppmärksamhet, eftersom du har psykiska problem. Man ska ju såklart inte var elak mot folk med din typ av problem eftersom de ofta faktist är synd om personen i fråga. Men jag bryr mig inte så mycket.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas du skämtar, annars tycker jag synd om dig. >_<

Nope. Jag är brukar sätta dit folk. Är imot både ungdomsvåld och nerladdningar, och annat olagligt. Om någon slåss på skolan anmäler jag det anonymt till Elevhälsan. Anmäler folk som laddar ner också. Lättast att anmäla polare.

Ja det var ju.. schysst.

Straff?

Eftersom han är minderårig fick han böter på 1700. Du skulle sett hans reaktion på skolan. :confused:

Ett troll är en sån som skriver saker bara för att provocera, ofta lögner. Ett troll gör oftast bara bort sig själv.

Du vet att alla här hatar APB och du skriver att du gillar dom för att få oss irriterade, det gör dig till ett troll.

Personligen tror mest bara att du vill ja uppmärksamhet eftersom du har psykiska problem. Man ska ju såklart inte var elak mot folk med din typ av problem eftersom de ofta faktist är synd om personen i fråga. Men jag bryr mig inte så mycket.

Jag har varken ljuger eller har psykiska problem.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt vad menar du? Precisera dig lite.

Du är inte hård nog att anmäla. En riktig man klarar sånt.

Varför skulle man anmäla över huvud taget?

Anmäl dina föräldrar också då, de har säkert spelat in film från TV. Lika mycket upphovsrättsbrott det eftersom du inte betalar för att få filmen i din ägo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahah, som att det är sant, Cyprez! Det är omöjligt, inte en chans!

...för du har inga kompisar.

Du har inget bevis på det. Noll fakta. Du utgår från din tro. Du har inte den blekaste aning vem jag är ens, eller vem jag utger mig för att vara. Du har aldrig träffat mig heller. Du vet inte ett skit om mitt liv, min familj, mina vänner och min livsstil, endå sitter du och skriver sådant.

j925wc8ok5tt.jpg

:confused:

Jo, du är ju en riktig man du - som tydligen lämnar ett anonymt tips istället för att ingripa då du ser folk som slåss på skolan.

Man ska inte slåss. Bättre att angripa anonymt, man vill inte riskera att hamna i slagsmål.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har inget bevis på det. Noll fakta. Du utgår från din tro. Du har inte den blekaste aning vem jag är ens, eller vem jag utger mig för att vara. Du har aldrig träffat mig heller. Du vet inte ett skit om mitt liv, min familj, mina vänner och min livsstil, endå sitter du och skriver sådant.

j925wc8ok5tt.jpg

:confused:

Och fy fan vad glad jag är för det. Skulle inte palla att vara i närheten av dig i tio sekunder, skithuvud.

Man ska inte slåss. Bättre att angripa anonymt, man vill inte riskera att hamna i slagsmål.

Säg det till den som blir slagen. Han/hon uppskattar säkerligen att du lämnar ett anonymt tips och låter förgriparna hålla på ett tag till istället för att du ingriper och troligtvis får slut på det direkt.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...