Jump to content

Antipiratbyrån och polisen är "oss" på spåren.


JSHC
 Share

Recommended Posts

Och fy fan vad glad jag är för det. Skulle inte palla att vara i närheten av dig i tio sekunder, skithuvud.

Men du vet ju inte vem jag är en gång. Det man inte vet har man ingen aning, älskling.

Han har vänner ju, de har bränt ned ett fält tillsammans.

Hur vet du det?

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men du vet ju inte vem jag är en gång. Det man inte vet har man ingen aning, älskling.

Nej, och det är jag glad för, sa jag precis. Och det jag går på är sättet du har här på forumet, och så som du beter dig har jag svårt att se att du är annat än insnöad i verkligeheten också - men vem vet?

Hoppas verkligen på att du inte är det. På ett sympatiskt vis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, och det är jag glad för, sa jag precis. Och det jag går på är sättet du har här på forumet, och så som du beter dig har jag svårt att se att du är annat än insnöad i verkligeheten också - men vem vet?

Hoppas verkligen på att du inte är det. På ett sympatiskt vis.

Ja, men vet ju aldrig. Jag kan ju vara ännu värre i verkligenheten. Det är ett forum. Här är vi alla så gott som anonyma, som man kan aldrig veta.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle man anmäla över huvud taget?

Anmäl dina föräldrar också då, de har säkert spelat in film från TV. Lika mycket upphovsrättsbrott det eftersom du inte betalar för att få filmen i din ägo.

Köper alla filmer som någon i släkten laddar ner. Brukar vanligen vara det mitt studiebidrag går till. :confused:

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa att det kan vara så, inte att det är så. Alltid lika roligt att skriva på det där sättet. Man får sig alltid ett gott skratt då folk inte förstår skillnaden.

Och jag skrev den föraningen och slog aldrig fast att det var så. Alltid lika roligt att skriva på det sättet. Man får sig alltid ett gott skratt då folk inte förstår. Någonting.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menar du? :confused:

Haha, jag gick in på din profil och kollade:

Personal Statement

"Jag vet inte Jag vet inte varför jag skriver vissa idiotiska saker.... Ibland ler jag åt era reaktioner. That's what gtasajten is made of. "

Du är liksom ett troll. Skriver man idiotiska saker för att få le åt folks reaktioner, då trollar man. Grattis till din nya kunskap om dig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har ju något svårt fel i huvudet om du anmäler en kompis för ett brott som inte skadar någon. Sveriges barnsligaste lag är inte mycket att anmäla för.

Du och resten av er som gnäller måste ju fatta att Cyprez kanske är emot fildelning. Om så är fallet ser jag inte felet med att anmäla sina vänner, skulle också göra det om jag var emot det och visste att en kompis höll på med det. Att lagen är fånig hör liksom inte hit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du och resten av er som gnäller måste ju fatta att Cyprez kanske är emot fildelning. Om så är fallet ser jag inte felet med att anmäla sina vänner, skulle också göra det om jag var emot det och visste att en kompis höll på med det. Att lagen är fånig hör liksom inte hit.

Om man inte sätter sina vänner högre än att man sätter dit de för en skitsak så. Jag skulle inte kunna prata med mina vänner utan att känna mig som en jävla idiot efter det. Det är som att man skulle ringt polisen för att ens kompis gått mot rött, förut när det var mot lagen. Det skadar ingen och det är knappast så att man gör någon en tjänst. Det enda man gör är att sabba för den man kallar sin kompis, så gör man inte om man är redigt riktig.

Klart det hör hit att lagen är fånig, hade det varit något allvarligt brott hade jag förstått honom när han anmält sina kompisar, nu är det en skitlag, då förstår jag honom inte.

@Duden: Har aldrig hört om någon privatperson som åtalats för upp-/nedladdning via torrents.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...