Jump to content

Antipiratbyrån och polisen är "oss" på spåren.


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kommer du ihåg det här MoralväktarN?

Du är så jävla dum i huvudet Cyprez. Pwn. Lol.

Nej. Det är du som kommer med påhopp, inte jag. Du vet inte ens om jag gjorde tråden i ett seriöst syfte, vad jag än sade eller ville. Du vet inte hur jag var då eller hur jag är nu heller. Det är alltid lätt att komma med påhopp eftersom bara idioter oftast kan konsten. Det roliga med liknande som denna diskusioner är att påhopp haglar över en om man har helt andra åsikter. Man nästan njuter av andras dumheter och myser med pitt i grus då man inser att smartheten faktiskt existerar. Små ord från dig. Du måste känna dig hård som stekt smör. Det är sånna som du som skall bekämpas!

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Det är du som kommer med påhopp, inte jag. Du vet inte ens om jag gjorde tråden i ett seriöst syfte, vad jag än sade eller ville. Du vet inte hur jag var då eller hur jag är nu heller. Det är alltid lätt att komma med påhopp eftersom bara idioter oftast kan konsten. Det roliga med liknande som denna diskusioner är att påhopp haglar över en om man har helt andra åsikter. Man nästan njuter av andras dumheter och myser med pitt i grus då man inser att smartheten faktiskt existerar. Små ord från dig. Du måste känna dig hård som stekt smör. Det är sånna som du som skall bekämpas!

Hur vet du att han var seriös när han skrev det där? du vet inte ens om han skrev inlägget i seriöst syfte, vad han sade eller ville.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur vet du att han var seriös när han skrev det där? du vet inte ens om han skrev inlägget i seriöst syfte, vad han sade eller ville.

Det vet jag inte. Tar dock nästan förgivet att han skriver sina inlägg i seriösa syften. Han kan med andra ord spamma också. Vet ej. Jag vet inte vad han sade men jag antar att han skrev vad han tänkte alternative sade.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är en idiot... Och det kommer från mig...

''En idiot en och/eller flera personer som har en annan åsikt än dig själv.''

Människor på detta forum gör narr av andra. Det är ett faktum. Detta gör man för att själv känna sig stark och ''smart''. Det är exakt lika i verkligheten. Människor gör sig roliga med kommentarer, blickar etc. i verkliga livet också. Många kan heller inte respektera att någon annan har en helt annan åsikt. Visst, vi är unga och dumma, vi måste ''passa in'', eller måste vi det?

Det finns folk på detta forum som gör narr av dem som inte håller sig inom vissa normer och inom den speciella ''gruppen''. I denna grupp får man endast ha ungefärliga åsikter som de andra, att argumentera imot går bra till en viss gräns. Det är även faktum att många hoppar på andra eftersom de inte ''tillhör gruppen'' eller att de ''håller sig utanför'' gruppen. Nej, jag ser inte upp till personer som inte är naturliga, dvs säger exakt vad de tycker och tänker och aldrig låter sig påvärkas av någon.

Det är fan tragiskt att inläggens klass räknas från vem som skriver dem. Skriver en moderator något är det genast någon/några som skriver en skrattsmilis. Det är fan löjligt. Fyfan säger jag, skaffa er ett eget liv och lev det, lev inte andras.

Jag känner mig inte utanför på detta forum. Varför? Därför att jag inte lever efter andras villkor. Lär er att respektera andras åsikter. Så, jag ser ner på alla sådanna människor. Se er runt. Det funkar i princip lika i verkliga livet som på detta forum. Tyvärr är det tydligen värre här.

Grattis till Tweak och The Dude och ett stort minus för Marky och alla andra träffade. Troll och troll, jag ler åtminstående åt vissa personer. Denna diskusion var extremt givande. Man lär sig något nytt varje dag!

Ska gå till buskarna och nu ''pissa''. Filmtajm ikväll. Diskusionen om just detta är färdig. Förvänta inga mer svar!

'

Edit: Ja, omogna personer eller så kallade fjortisar kommer man aldrig ifrån! Om jag testar er eller vet man ju aldrig. Använd ert omdömme om ni har något.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

''En idiot en och/eller flera personer som har en annan åsikt än dig själv.''

Jag orkar fan inte svara. Du kommer ändå bara svara med ett "Jag kanske inte menar vad jag skriver, jag skriver inte alls som jag tycker, jag är dum i huvudet och har inga bra argument"

Om du nu gör en tråd som handlar om att du ska hämnas på någon, då tar jag det som seriöst. Du skrev seriöst och du frågade folk efter råd. Hur ofta tänker man "Nu ska jag skoja till det lite här med att göra en tråd där jag låtasas att jag ska hämnas mot någon. Dom förstår nog hur oseriös jag är när jag skriver att jag inte kan sova pågrund av allt hat"

Jag respekterar allas åsikter, men jag behöver därför inte tycka om dem. Förstå skillnaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Noll fakta. Du utgår från din tro. Du har inte den blekaste aning vem jag är ens, eller vem jag utger mig för att vara. Du har aldrig träffat mig heller. Du vet inte ett skit om mitt liv, min familj, mina vänner och min livsstil, endå sitter du och skriver sådant.

Tar dock nästan förgivet att han skriver sina inlägg i seriösa syften. Han kan med andra ord spamma också. Vet ej. Jag vet inte vad han sade men jag antar att han skrev vad han tänkte alternative sade.

''En idiot en och/eller flera personer som har en annan åsikt än dig själv.''

Människor på detta forum gör narr av andra. Det är ett faktum. Detta gör man för att själv känna sig stark och ''smart''. Det är exakt lika i verkligheten. Människor gör sig roliga med kommentarer, blickar etc. i verkliga livet också. Många kan heller inte respektera att någon annan har en helt annan åsikt. Visst, vi är unga och dumma, vi måste ''passa in'', eller måste vi det?

Det finns folk på detta forum som gör narr av dem som inte håller sig inom vissa normer och inom den speciella ''gruppen''. I denna grupp får man endast ha ungefärliga åsikter som de andra, att argumentera imot går bra till en viss gräns. Det är även faktum att många hoppar på andra eftersom de inte ''tillhör gruppen'' eller att de ''håller sig utanför'' gruppen. Nej, jag ser inte upp till personer som inte är naturliga, dvs säger exakt vad de tycker och tänker och aldrig låter sig påvärkas av någon.

Det är fan tragiskt att inläggens klass räknas från vem som skriver dem. Skriver en moderator något är det genast någon/några som skriver en skrattsmilis. Det är fan löjligt. Fyfan säger jag, skaffa er ett eget liv och lev det, lev inte andras.

Jag känner mig inte utanför på detta forum. Varför? Därför att jag inte lever efter andras villkor. Lär er att respektera andras åsikter. Så, jag ser ner på alla sådanna människor. Se er runt. Det funkar i princip lika i verkliga livet som på detta forum. Tyvärr är det tydligen värre här.

Grattis till Tweak och The Dude och ett stort minus för Marky och alla andra träffade. Troll och troll, jag ler åtminstående åt vissa personer. Denna diskusion var extremt givande. Man lär sig något nytt varje dag!

Ska gå till buskarna och nu ''pissa''. Filmtajm ikväll. Diskusionen om just detta är färdig. Förvänta inga mer svar!

'

Edit: Ja, omogna personer eller så kallade fjortisar kommer man aldrig ifrån! Om jag testar er eller vet man ju aldrig. Använd ert omdömme om ni har något.

Undrar hur du kan säga sådana saker om du själv inte vet om alla andra på forumet skriver i seriöst syfte, vad de vill eller tänker. Du vet ingenting om någon annan.

Du mostäger dig själv med de argument du tidigare drog upp med detta.

man måste anta saker för att kunna veta något, man kan aldrig vara säker på något. Speciellt inte på ett forum där alla kan ha vilket syfte eller tänkte precis hur som helst, så dra inte inte den skiten. För att överhuvud taget vara på ett forum så behöver man anta saker tex att folk är seriösa när det verkar som det annars måste man ha en diskussion varje gång någon skriver något om detta inlägg var seriöst eller inte. är jag seriös nu eller inte, vet vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns folk på detta forum som gör narr av dem som inte håller sig inom vissa normer och inom den speciella ''gruppen''.

Bara på GTASajten. I övrigt förekommer ju aldrig sådant mot minoritetsgrupper.

...som sagt, bara på GTASajten.

Tycker vi att det du skriver och gör är fjantigt och rent idiotiskt, då skriver vi ju att vi det också. Kalla det påhopp om du vill. Att många, bland annat jag, skrattar gott åt admins och mods som skriver något som säkert kan uppfattas som "elakt" är ju bara för att vi som varit här tillräckligt länge känner våra admins. Nu säger jag inte att jag är mer av en "oldie" än du, men tydligen så tycker du dig inte vara "en av GTASajtarna". I början tyckte jag också att det var lite tråkig attityd från vissa, men sedan lärde man känna alla medlemmars beteenden och då är det bara roligt istället.

Tro mig, jag har fått mig några slängar jag med när jag var en "jobbig spammande jävla fitta som hör hemma i GTA-forumen".

Poff.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker vi att det du skriver och gör är fjantigt och rent idiotiskt

Låt inte hans trollande reta upp dig. Ingen gillar ett troll och när han till och med själv erkänner att det han skriver är idioti i syfte att provocera, så bör man inte bli provocerad överhuvudtaget.

Jag tror Cyprez håller på såhär eftersom han är mobbad in real life. Att han fortsätter bli mobbad här på GTAsajten är ju bara hans egen förtjänst... även om det är synd. Iofs är det inte särskillt sympatiskt att hålla på och raljera som jag gör heller. Men det skiter jag i, fniss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt inte hans trollande reta upp dig. Ingen gillar ett troll och när han till och med själv erkänner att det han skriver är idioti i syfte att provocera, så bör man inte bli provocerad överhuvudtaget.

Jag tror Cyprez håller på såhär eftersom han är mobbad in real life. Att han fortsätter bli mobbad här på GTAsajten är ju bara hans egen förtjänst... även om det är synd. Iofs är det inte särskillt sympatiskt att hålla på och raljera som jag gör heller. Men det skiter jag i, fniss.

Blev inte speciellt "uppretad" :unsure:

Blev nog mer arg på dig när jag var ganska ny här och var en jobbig idiot själv: :confused:

Qouad: Jag menar att du inte ska komma och vara käftig och tro att du är nåt.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han har faktiskt en poäng :unsure:

Är det inte alltid så?

Jag tror t.ex att du lyssnar mer på vad t.ex. dina lärare säger om en sak än om du skulle springa på 14 åriga Johan på stan och han klämmer ur sig samma sak.

Ser det som ganska självklart att de man lärt känna, i alla fall så väl som det går via forumet, deras åsikt betyder mer än 'GTA_FANBOY_9611'.

Att det ofta förekommer smilies efter våra administratörers inlägg kan bero på att vi har ett gäng lustigkurrar som styr och ställer.

Förekommer säkert en hel del slickande av deras rövhål också, men varför bry sig?

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror Cyprez håller på såhär eftersom han är mobbad in real life. Att han fortsätter bli mobbad här på GTAsajten är ju bara hans egen förtjänst... även om det är synd. Iofs är det inte särskillt sympatiskt att hålla på och raljera som jag gör heller. Men det skiter jag i, fniss.

Jag tycker du går lite väl hårt åt honom, vad tjänar det där till? :unsure: Tycker Cyprez har varit helt normalt senaste året ungefär, och i alla diskussioner/tjafs han hamnat i har han haft rätt, medan folk mest försökt kasta skit på honom. Om du tycker att han är en psykopat och mobbad hjälper det där knappast åt.

Egentligen besvaras allt jag skrev just med " Iofs är det inte särskillt sympatiskt att hålla på och raljera som jag gör heller. Men det skiter jag i, fniss." men det är den attityden som känns konstig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker du går lite väl hårt åt honom, vad tjänar det där till? :unsure: Tycker Cyprez har varit helt normalt senaste året ungefär, och i alla diskussioner/tjafs han hamnat i har han haft rätt, medan folk mest försökt kasta skit på honom. Om du tycker att han är en psykopat och mobbad hjälper det där knappast åt.

Egentligen besvaras allt jag skrev just med " Iofs är det inte särskillt sympatiskt att hålla på och raljera som jag gör heller. Men det skiter jag i, fniss." men det är den attityden som känns konstig.

Jo men jag känner bara inte så mycket sympati för Cyprez. Avståndet mellan oss är för stort.

Egentligen borde man såklart inte säga som jag gjorde, om det med mobbingen är sant. Men jag tror att det är så det ligger till.

Jag tycker verkligen inte om att vara på "mobbarsidan" men Cyprez är dryyyyg som trollar. Sen, bla med tanke på hämnd-tråden, så finns det även indikationer på att han är rätt störd. Han sa även nån gång att han slog ner en klasskamrat med en stol.

Jag stör mig på te-grejen vilken han driver på om i all oändlighet här på GTAsajten, förmodligen mest för att provocera (även om han säkert älskar te). Spök-grejen är nog heller inte enbart ett intresse utan också i syfte att provocera och få uppmärksamhet, att sticka ut. Fast han verkar ju läskigt seriös i frågan vilket gör att jag tycker han är förjävla korkad också.

Nej jag hade inte sagt detta till honom irl.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker verkligen inte om att vara på "mobbarsidan" men Cyprez är dryyyyg som trollar. Sen, bla med tanke på hämnd-tråden, så finns det även indikationer på att han är rätt störd. Han sa även nån gång att han slog ner en klasskamrat med en stol.

Jag stör mig på te-grejen vilken han driver på om i all oändlighet här på GTAsajten, förmodligen mest för att provocera (även om han säkert älskar te). Spök-grejen är nog heller inte enbart ett intresse utan också i syfte att provocera och få uppmärksamhet, att sticka ut. Fast han verkar ju läskigt seriös i frågan vilket gör att jag tycker han är förjävla korkad också.

Nej jag hade inte sagt detta till honom irl.

Jag hade sagt det till honom!! Snälla kan jag inte få göra det???

Cyprez du är en stackare som förmodligen inte har mycket till vänner om du sitter o anmäler dom..

Varför du känner ett behov av att skriva det här vet jag verkligen inte men det ger mig många sidors rolig läsning som jag verkligen inte har något emot.

Angående själva tråden så.. Eeh.. Vem går på nåt sånt?? om jag nu fått det och blivit rädd att det verkligen var ett brev ifrån APB så hade min reaktion snarare varit att läsa igenom det ordentligt och letat fel för att kunna inse att jag "blivit lurad".

Usch för de som kom på det.

(sorry för blandning av de och dom o alla andra gramatiska fel.. Men jag har sovit 5 timmar på två dygn :unsure: )

PUSS

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är fan tragiskt att inläggens klass räknas från vem som skriver dem. Skriver en moderator något är det genast någon/några som skriver en skrattsmilis. Det är fan löjligt. Fyfan säger jag, skaffa er ett eget liv och lev det, lev inte andras.

Jag tycker du tar forumet på allvar. Om folk vill döda/råna/rösta på reinfeldt eller slicka en moderators röv så får dem väl fan göra det då. Till en viss del så förstår jag hur du känner. Jag tyckte exakt som du innan, ingen tog mina inlägg på allvar, alla hackade på mig för att jag inte tillhörde den där "klassen" på forumet men nu skiter jag i vilket ärligt talat. Jag kommer hit, får hjälp med saker jag vill hitta och sedan så loggar jag ut.

Och för det andra, jag tror inte Cyprez är mobbad. Det är väl bara typiskt att en hel medlemmar samlar ihop sig och hoppar på en medlem.

Aja... Cyprez, ifall du vill diskutera detta med oss medlemmar på forumet så får du väl antagligen skapa en tråd.

EDIT: Jag vill bara tillägga att de understruckna inte behöver vara något negativt. Ibland så måste man hålla med dem andra medlemmarna om det finns någon som beter sig som en idiot.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...