Jump to content

Festivaler '08


AngryAxel
 Share

Recommended Posts

Hoppas du har köpt biljett nu! P-C: är du på?

Vårt gang åker upp imorgon förmiddag iaf, en liten mysig biltur på sisådär 60 mil...

Jag har biljett osv. och kommer fram på onsdag vid 16-snåret. Allt jag vet är att jag ska bo i stora campen så ni får väl orientera er efter det :naughty:

"Mitt camp" kommer dock bestå av +40 pers.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 604
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"Mitt camp" kommer dock bestå av +40 pers.

Oj! :naughty:

I morse körde jag, precis som i fjol, ett gäng galningar till flygplatsen varifrån de sen fortsatte till Danmark och Roskildefestivalen och det blir högst antagligen det närmaste JAG kommer en festival i år. yes_1021002_0.gif

Enligt mina beräkningar är inte det så nära alls

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj! :)

Enligt mina beräkningar är inte det så nära alls

Njae, du har väl rätt. Jag utvecklar definitionen till "det närmaste jag kommer 'festivalmänniskor' och festivalkänsla" den här sommaren. :whistling:

Haha, ja!

- Hej! Umberto.

- He.. Nähe?!

- Nej. Vinnie ^_^ .

Haha! Vafan.. :P :P

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tillbaka från Arvika nu. Det var väl mestadels trevligt men vädret var en riktig jävla pina. När det inte var stekande sol så spöregnade och stormade det. Dagarna sniglade sig fram men kvällarna blev typ vin, vin, spelning, vin, öl, brass, spelning, spelning, vin, vin, brass, spelning, öl, vin och slutligen ett stort svart hål.

Banden jag såg blev Hot Chip, Familjen, Yelle, Adam Tensta, Loop Troop, Emil Jensen och Behemoth. Hot Chip var helt fucking otroligt.

Fick träffa Dude och Axel också, wowo.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Ingen hittar ju mig. Jag skakade till och med hand med Axel och han fattade inte att det var jag. :) Dålig stil guys

Känner mig som en åsna nu, men det var trevligt att träffa dig! Skrattade när jag såg dig i kameran i högra hörnet när jag fotade de två söta tjejerna från Stockholm

Tillbaka från Arvika nu. Det var väl mestadels trevligt men vädret var en riktig jävla pina. När det inte var stekande sol så spöregnade och stormade det. Dagarna sniglade sig fram men kvällarna blev typ vin, vin, spelning, vin, öl, brass, spelning, spelning, vin, vin, brass, spelning, öl, vin och slutligen ett stort svart hål.

Banden jag såg blev Hot Chip, Familjen, Yelle, Adam Tensta, Loop Troop, Emil Jensen och Behemoth. Hot Chip var helt fucking otroligt.

Fick träffa Dude och Axel också, wowo.

Three and a half when we met the first time, a thing I can't remember but I know it anyhow! Tack för duetten och festivalen, det var kul att träffa dig och Olle ^_^

edit: högra hörnet var det visst

post-8685-1215381751_thumb.jpg

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Three and a half when we met the first time, a thing I can't remember but I know it anyhow! Tack för duetten och festivalen, det var kul att träffa dig och Olle :rolleyes:

Ao, duetten var väldigt mysig men dina camppolare såg mindre roade ut. :mf_doof:

Hoppas förresten inte jag och mina vänner skrämde dig sista dagen.. heh .. det var ju trots allt sista dagen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ao, duetten var väldigt mysig men dina camppolare såg mindre roade ut. :mf_doof:

Hoppas förresten inte jag och mina vänner skrämde dig sista dagen.. heh .. det var ju trots allt sista dagen!

Don't mind them, de är bara inte vana vid festivaler, eller Laakso för den delen. Och verkligen inte, att trasha camp är alltid roligt! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...