Jump to content

Festivaler '08


AngryAxel
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 604
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle inte Band of Horses dit också? Isåfall tycker jag du ska se dom med.

Tror Band of Horses faktiskt är anledningen till att det är en tvådagarsfestival i år (inte för att det hade något att göra med något, men ja, kul kuriosa.. >_< ).

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BILJETTER

2-dagarsbiljetten kostar 680 kr + 20 kr serviceavgift. (740:- i dörren)

Onsdagsbiljetten kostar 580 kr + 20 kr serviceavgift. (640:- i dörren)

Yeah, Buffy spelar på onsdagen. Band of Horses på tisdagen. Hela schemat går att läsa här, också.

Skulle inte Band of Horses dit också? Isåfall tycker jag du ska se dom med.

Jo, såg att dom spelade första dagen, väldigt sent, men ändå, vill ju ogärna missa The Brian Jonestown Massacre igen, det blir nog ett besök, måste se till att byta med någon på jobbet först bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar som jag ska på Way out West! Inget jag planerat själv, dock. Min farbror och hans sambo ska ha sitt första barn i sommar, lagom innan festivalen. Så av en slump (?) planerade mina föräldrar in en tripp till GBG de dagarna för att bl.a. hälsa på nytillskottet i släkten och göra lite annat kul. Så WOW kom såklart in bland idéerna, och om mina föräldrar betalar biljett/pass så kikar jag gärna in. Kanske man stöter på några forumiter. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste du vara ett tekniskt missfoster som inte fattar att komprimera bilder till lämplig storlek på Internet?

Måste du vara en gnällspik, blev du ledsen när jag stal 20 sekunder från ditt liv? Men förlåt så mycket o du store

att jag inte komprimerade bilden till ditt behag. Förlåt förlåt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...