Jump to content

Hur mycket gillar du din familj?


skribb
 Share

Hur mycket gillar du din familj? (1 är sämst, 10 är bäst)  

86 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Rösta 10 om du anser att familjemedlemmen är felfri, eller om du aldrig hamnar i konflikter/blabla med personen. Angående syskonen, om du har fler än ett så får du bunta ihop dem till ett. Uppskatta hur du generellt värderar dina syskon.

Det finns inget större syfte med omröstningen, jag tänkte bara att det kunde vara rolig med lite enkel, undersökande statistik. :naughty:

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

skrubb vill veta om mitt familjeliv eeh? Shure :naughty:

Okej. Har inte bra relation till mina föräldrar, vi snackar inte direkt. Jag ignorerar dom för det mesta.

Anledningen till detta är ganska komplicerat, men låt oss säga dom har sett lite för mycket på tv.

(Dom glömmer allvarlig talat saker efter en vecka, även om det är viktigt)

Jag hatade dom förr, jag bryr mig inte om dom idag. Dom får en etta!

Själv är jag minst i familjen, har 3 syskon. 2 syrror och en bror. Dom har alla flyttat idag, har inte direkt kontakt med dom men vår relation är bra ändå. Numero 7!

Vet knappt vad dom gör nowdays... Men ändå. Träffar dom ibland, kommer nog träffa dom mer när jag flyttat.

Bjuda hem dom på middag och sånt där kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag diggar min familj till 100%. Satte dock 9/10 på både mamma och pappa. På far min för att han vid vissa tillfällen kan vara en riktig finne på kuken, men han är nästan alltid hur trevlig som helst. Mamma fick en nia för att hon ställer för höga krav på mig i skolan, och för att hon fortfarande tror att jag är en snusrökande öldrickande haschnisse, vilket sätter gränser för vad jag får göra/inte göra. Hon har dock börjat släppa på tyglarna lite nu.

Edit: Råkade visst rösta fel. Då får jag väl tillägga att jag har riktigt bra syskon. Min storebror gör allt en storebror ska göra för sin lillebror, och min lillebror.. Han är precis som en lillebror ska vara!

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju väldigt svårt att förklara på ett forum hur mycket man gillar sin familj, det är olika hos alla.

Mamma - 9a.

Pappa - Passar. Jag orkar inte förklara men det är inte så farligt som jag kanske får det att se ut nu.

Syskon - 9a.

Varför jag satt ut 9:or och inte 10:or är för att "ingen är perfekt" helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mamma:8 Min mamma är mer eller mindre alkoholberonde så vi bråkar ganska ofta men jag älskar henne för det.

Pappa:2 Han har aldrig brytt sig om mig, men han började göra det för 1 år sen ungefär

Syskon:7 Har haft väldigt dålig kontakt med dom, men har fått kontakt med dom igen under 2007 och jag gillar dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Knäppjök kan du vara själv. :naughty:

Japp!

Det är som att säga 'Hur mycket skulle du begära i utbyte mot din mamma?'

Nej, du överanalyserar det hela. Du behöver inte ta det så hårt. Det var absolut inte så jag menade med omröstningen. Jag vet att man inte kan värdera människor som ägodelar, men en trefrågorsenkät har sina gränser om du förstår vad jag menar.

Håller med till 100%!!

Bajsa på dig, är du snäll.

Även om man vid vissa tillfällen kanske blir arg på någon av de kan jag inte förstå hur man kan annat än älska sin familj.

Du utelmämnar många detaljer, måste jag säga. Tycker du samma sak om man blivit våldtagen eller på andra sätt blivit behandlad som skit av sin förälder? Jag hoppas inte det.

Varför jag satt ut 9:or och inte 10:or är för att "ingen är perfekt" helt enkelt.

Ett klokt val.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...