Jump to content

Hur mycket gillar du din familj?


skribb
 Share

Hur mycket gillar du din familj? (1 är sämst, 10 är bäst)  

86 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo, jag vet det och jag må säga att första gången jag hörde det blev rikligt förvånad.

Men jag har vant mig vid det och på något vis så ser jag er som en sagofamilj som alltid är lyckliga och lever i en fin liten stuga ute i skogen. (Visst påminner det väldigt mycket om er?)

Kort och gott, ni finns inte. :mf_doof:

Så du har alltså aldrig haft delad mening med en familjemedlem som urartat i ett mindre gräl ens en gång?

Nej, aldrig. De få gånger vi har dåliga åsikter så håller jag mest tyst och tänker "äh, det viktiga är att jag själv vet att jag har rätt" :P

Och visst kan vi hålla diskussioner, men då på en mogen nivå utan skrikande, skällande och smällande dörrar. Jag är också grymt kortsint, så ändå om jag håller vilda diskussioner med folk (jag har faktiskt gjort det, fast inte med min familj) så har jag i princip glömt bort hela grälet efter bara någon timma. :confused:

Jag minns att du nämnt det tidigare. Bortskämt värre måste jag säga, du har noll verklighetsreferenser när det kommer till det området. Men, det är ju inte ditt fel. Måste vara otroligt skönt att ha det som du iaf. Själv bråkar jag i princip varje dag med en eller fler av folket som jag bor med.

Äsch, jag får helt enkelt satsa på att aldrig hamna i bråk.. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, aldrig. De få gånger vi har dåliga åsikter så håller jag mest tyst och tänker "äh, det viktiga är att jag själv vet att jag har rätt" :confused:

Och visst kan vi hålla diskussioner, men då på en mogen nivå utan skrikande, skällande och smällande dörrar. Jag är också grymt kortsint, så ändå om jag håller vilda diskussioner med folk (jag har faktiskt gjort det, fast inte med min familj) så har jag i princip glömt bort hela grälet efter bara någon timma. :whistling:

Hur får du ut dina aggressioner då? Säg att du är arg som fan, och så kommer din pappa eller mamma eller valrfitt syskon och häver ur sig något jätteidiotiskt. Tänder du inte till?

Säg att någon i din familj är jättearg och så försöker du vara rolig och gör det värre, ryker det inte då?

Lugna familjer gör mig nervös.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får du ut dina aggressioner då? Säg att du är arg som fan, och så kommer din pappa eller mamma eller valrfitt syskon och häver ur sig något jätteidiotiskt. Tänder du inte till?

Säg att någon i din familj är jättearg och så försöker du vara rolig och gör det värre, ryker det inte då?

Lugna familjer gör mig nervös.

Jag brukar ta ut mina aggressioner på min bror. Att han sedan försöker med en cykelspark i kulorna på en är smällar man får ta, nästan värt det ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får du ut dina aggressioner då? Säg att du är arg som fan, och så kommer din pappa eller mamma eller valrfitt syskon och häver ur sig något jätteidiotiskt. Tänder du inte till?

Säg att någon i din familj är jättearg och så försöker du vara rolig och gör det värre, ryker det inte då?

Lugna familjer gör mig nervös.

Jag.. blir aldrig arg? :shifty:

Fördel att bo ensam: Aldrig behöva argumentera. Förutom online och med sig själv.

Gtasajten får lida av att du aldrig träffar dina föräldrar! rant_835417_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Farsgubben 3/10, han är snäll o jävligt givmild, men han är ett jävla svin samtidigt, han super och är allmänt dumihuvet, han hatar min mamma men kan lik förbannat inte bryta med henne.

Modern 7/10 grymt snäll.. men väldigt snål (gäller väl allt) och väldigt pedant (nästan extremt) men hon är underbar.

Brodern 10/10 skulle ta ett skott för han, han är bland dom skönaste personerna på den här jorden..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...