Jump to content

Gamla trådar..


Remoob
 Share

Recommended Posts

... Hur full kan man vara på en skala? Är du nykter nog att sitta vid datorn så är du nykter nog att anstränga dig lite mer... O_O'

Tycker jag var duktig. Det är inte så svårt att tyda vad det står.

"S'öpnge däm är lämndade enama är det lugnt,, n be iom nåndrar upp så äåses dom."

"Sålänge dom är lämnade ensamma är det lugnt, men om någon drar upp så låses dom."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om man har nåt intressant att säga i den tråden da? Ska man bara ge fani i den eller skapa en ny.

Snälla, det beror ju på hur viktigt det är. Är det tillräckligt viktigt för att få läsare att diskutera ämnet vidare och kanske fråga eller svara på det du dragit upp tråden med, är det OK. Alla officiella trådar får dras upp i princip oavsett hur gamla de är. Är de inte officiella så får du tänka efter: Är det nåt viktigt jag har att tillföra denna gamla tråd? Vad tjänar andra på att jag drar upp den? Förmedlar jag något viktigt, eller är det motsatt så att min fråga är tillräckligt viktig?

Sunt förnuft ffs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
S'öpnge däm är lämndade enama är det lugnt,, n be iom nåndrar upp så äåses dom.

Hmm.. Låter som norska..

Men de där har jag också funderat på.. Trådarna e ju till för att andvändas, har man bara något vettigt att tilläga borde man få göra de, oavsett om tråden är en vecka gammal, en månad, ett år eller 5 år, vad fan gör de egentligen? dom tar väll ändå lika mycket plats, eftersom dom redan är skapade. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm.. Låter som norska..

Men de där har jag också funderat på.. Trådarna e ju till för att andvändas, har man bara något vettigt att tilläga borde man få göra de, oavsett om tråden är en vecka gammal, en månad, ett år eller 5 år, vad fan gör de egentligen? dom tar väll ändå lika mycket plats, eftersom dom redan är skapade. :D

Har inget med det att göra.

Ju längre en tråd fått ligga, ju större värde måste din post ha för att väga upp frånvaron du nu drar upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...