ZcruweN Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Protip, ha inte den nya hatten på spy. Den syns igenom om man stealthar! =( Trust me, i learned the hard way Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 Den nya hatten är ju skitful... Inte för att jag har den dock Jag blev inte speciellt påverkad av detta även fast jag använt program, alla vapen etc hade jag ju redan... MEN MIN SOLDIER'S STASH! NOOOO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 (redigerad) Näe nu börjar jag bli trött på det här. Jag krashar i stort sett varenda gång servern byter bana så jag brukar hålla mig till 24/7 servrar, men om man håller sig till servrar som oftast är packade (2fort2furious, Facepunch) och man har skitkul så... byter det bana och man krashar ned till marken igen. Och när man startar spelet igen har någon tagit din slot. Skittråkigt. Någon som vet hur man fixar det? Redigerad 4 september, 2009 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 Näe nu börjar jag bli trött på det här. Jag krashar i stort sett varenda gång servern byter bana så jag brukar hålla mig till 24/7 servrar, men om man håller sig till servrar som oftast är packade (2fort2furious, Facepunch) och man har skitkul så... byter det bana och man krashar ned till marken igen. Och när man startar spelet igen har någon tagit din slot. Skittråkigt. Någon som vet hur man fixar det? Jag skulle testa installera om spelet. Brukar funka för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 Jag skulle testa installera om spelet. Brukar funka för det mesta. Gjorde det ett tag sen men det fungerade inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 http://guarddog.50webs.com/index.html Gizmo kolla hit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 (redigerad) http://guarddog.50webs.com/index.html Gizmo kolla hit! Fy fan va SKÖN! EPIC! Vilken class? EGEN class?!?! Och banorna såg sköna ut också! Redigerad 28 september, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 (redigerad) Fy fan va SKÖN! EPIC! Vilken class? EGEN class?!?! Och banorna såg sköna ut också! Det är fejk ----- BTW! Redigerad 28 september, 2009 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 En klanmedlem ska göra om Orange X3 och lägga in hus längs med väggarna på hela banan, ett hus åt varje medlem. Alla får välja eget tema på sitt hus. Hjälp mig nu, vad fan ska jag ha för tema?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Det är fejk ----- källa? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 källa? D: Vadå, behövs verkligen källa? Det enda som inte är fejk är ju Valves konstiga svar på teamfortress.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 (redigerad) Vadå, behövs verkligen källa? Det enda som inte är fejk är ju Valves konstiga svar på teamfortress.com Det är ifrån den bilden, den förra länken kommer ifrån! "this just got signed by Saxon hale", Saxon hale designade Jarate! Känns väldigt real tycker jag. Redigerad 29 september, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 (redigerad) källa? D: Behövs ingen källa mer än lite sunt förnuft och att kolla på sakerna lite noggrannare. 1. Hela uppdateringen ligger på adressen "http://guarddog.50webs.com/" - det skulle ju vara lite konstigt om Valve började använda gratishoster för sina TF2-uppdateringar? 2. Allt är gjort av ett fan, som även förklarar sig längst ner på sida två: http://guarddog.50webs.com/hats_07.jpg --- DrStupid: Så som det gick till var att ett TF2-fan gjorde hundsidan som sedan blev väldigt populär. Valve bestämde sig för att göra en liten respons till det på den officiella sidan. Redigerad 29 september, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 (redigerad) Behövs ingen källa mer än lite sunt förnuft och att kolla på sakerna lite noggrannare. 1. Hela uppdateringen ligger på adressen "http://guarddog.50webs.com/" - det skulle ju vara lite konstigt om Valve började använda gratishoster för sina TF2-uppdateringar? 2. Allt är gjort av ett fan, som även förklarar sig längst ner på sida två: --- DrStupid: Så som det gick till var att ett TF2-fan gjorde hundsidan som sedan blev väldigt populär. Valve bestämde sig för att göra en liten respons till det på den officiella sidan. meh. Hoppas ändå på att det kommer hundar till spelet.. Rubriken känns som ett kanske iaf! "Patent Pending: #1308 - "GUARD DOG" September 21, 2009 - Saxton Hale" Redigerad 29 september, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 meh. Hoppas ändå på att det kommer hundar till spelet.. Rubriken känns som ett kanske iaf! "Patent Pending: #1308 - "GUARD DOG" September 21, 2009 - Saxton Hale" Det betvivlar jag. http://twitter.com/ValveNews/status/4144024662 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Fan då! Jag startade tillomed Steam för att spela lite TF2, så läste jag att det var fake.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 Haha wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Ni borde pröva "PropHunt", en mod till TF2 som helt enkelt är kurragömma. Det ena laget blir randomly utklädda till olika föremål på banan (en buske, en trave ved osv) och får en halv minut på sig att gömma sig. Sedan är det upp till det andra laget, som är pyros (som tar skada när de skjuter, så de kan inte bara spreja) att hitta dem på två minuter! För att hitta en sådan bana, sök på "ph_". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Ni borde pröva "PropHunt", en mod till TF2 som helt enkelt är kurragömma. Det ena laget blir randomly utklädda till olika föremål på banan (en buske, en trave ved osv) och får en halv minut på sig att gömma sig. Sedan är det upp till det andra laget, som är pyros (som tar skada när de skjuter, så de kan inte bara spreja) att hitta dem på två minuter! För att hitta en sådan bana, sök på "ph_". Ah, på tiden att det kom till team fortress 2 också. Det var skitkul till DoDS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts