Jump to content

Dreamhack Winter 2007!


P-C
 Share

Dreamhack  

75 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jolt!

:(

edit: JAAAA FIIIIIRST PÅ SIDAN !!!

Appro på Jolt.

Får se nu först om det blir en forumrad. (ser inte ljust ut för en sådan atm)

Men, någon som är med på att försöka bygga..

DREAMHACKS HÖGSTA JOLTTORN EVER

..?

Tänk er såhär:

- Varje förumit tar med sig en varsin silvertejp rulle/något annat gott (eller två för den delen).

- Varje forumit som dricker jolt/energidrycker/cola/eller whatever bidrar med _ALLA_ brurkar man dricker upp.

- Om vi behöver (vilket vi garanterat kommer att behöva) mer burkar så kan alla GTAsajtare springa runt och leta tomma burkar över hela DH.

(+ mer saker)

Och tillsammans bygger, bidrar och snickrar ihop det största jolttornet genom tiderna!

--

Något vi får tänka på är;

Material, tornet måste mest bestå av joltburkar..

Plats, tornet kommer ha stor botten. - om ingen vill offra några cm plats så tvingas vi bygga mitt i gången = kommer folk klaga.

För att bygga högt måste man tänka lågt, tornet kan rasa om vi inte ha genomtänkt konstruktion. (tex; stadig och bred bottenplatta.) Någon villig att göra ritningar eller komma med andra ideér? Kom ihåg att varenda ide är viktig!

Eventuellt, skulle vi kunna lägga upp en GTASajten logga/"banner"/flagga med mera.. Vore även tufft om vi hade ljudslingor där uppe.

Konstruktion, Om AA är Marken, och DD är 20 meter långt upp i luften så kan vi inte bara bygga ifrån AA till DD eftersom att vi inte kommer nå upp, stege behövs! Därför måste vi bygga en AB sektion, sedan en CD sektion - och sedan sätta ihop dem i rätt ordning! (bild nere)

Vad säger ni om det mycket seriösa projektet, Operation Högsta GTA Jolt Torn 2007(ever)?

PLX FUCK MY IDEA GENTLE!

post-7373-1190816646_thumb.jpg

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 221
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Omigod!! :naughty: Jag skulle tipsa om att byta plats direkt, jag fick sån otrolig huvudvärk på D43, och det var ändå inte alls lika nära "högtalarcentralen" som D41 är. Den är ju precis granne med det! :( Spara dina öron och (förhoppningsvis) tinnituslösa huvud tills resten av livet, jag skulle för allt i världen inte välja D41.

Det området är mitt favoritområde. Jag satt på D42 DH:t innan du satt på D43 och det är den bästa platsen jag någonsin har suttit på.

Sikorka: Stege lol? Varför inte bara lägga tornet ner när ni bygger på det? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...